مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپوليس گفت: اگر برادرم هم رودررويم بازي كند به خاطر پرسپوليس با او درگير مي‌شوم و به هيچ‌كس رحم نمي‌‍‌كنم.

شيث رضايي درباره بازي تساوي يك بر يك برابر ملوان خاطرنشان كرد: روز بد من و پرسپوليس بود و بازي خوبي برايمان نبود، چون 2 امتياز مسابقه را از دست داديم.
وي ادامه داد: براي 3 امتياز به زمين مسابقه رفته بوديم و آمادگي كامل داشتيم، اما متأسفانه با وجود شايستگي به خواسته خود نرسيديم و 2 امتياز بازي را به راحتي برابر ملوان از دست داديم. اگر 3 امتياز بازي را كسب مي‌كرديم به قهرماني خيلي اميدوار مي‌شديم، چون تيم صدر جدولي سپاهان شرايط خوبي ندارد.

رضايي درباره دريافت كارت قرمز و اخراج از زمين عنوان كرد: اخطار اول من صحيح بود، اما در اخطار دوم من خطا نكردم و كمك داور بيهوده پرچم زد و باعث شد داور به من كارت نشان دهد و هنوز هم معتقدم داور در دادن اخطار دوم اشتباه كرد.

مدافع پرسپوليس گفت:

در بازي ديروز به هيچ‌وجه به داور بي‌احترامي و توهين نكردم. فقط گفتم اعلام خطاي من درست نبود و توپ را زدم. من هميشه به نظر داور احترام مي‌‌گذارم، چون آنها زحمات زياد مي‌كشند، اما معتقدم اخراجم درست نبود.

رضايي درباره درگيري‌هايي كه با مهرداد اولادي در زمين بازي داشت يادآور شد: برايم فرقي نمي‌كند مقابل من و پرسپوليس چه كسي قرار مي‌گيرد، اگر برادرم هم برابرم بازي كند مطمئن باشيد به خاطر پرسپوليس با او درگير مي‌شوم، چون در اين زمينه رحمي ندارم و دوست دارم تيم من موفق شود.

وي گفت: در ديدار روز گذشته محكم بازي كردم و فكر مي‌كنم حريف كمي به دنبال اين بود كه پشت محوطه جريمه از بازيكنان ما خطا بگيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)