مرجع خبری پرسپولیس: تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بیست و دوم اسفندماه بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:


* بنا به اعلام كميته انضباطي، قرار است دو باشگاه پرسپوليس و استيل‌آذين لايحه دفاعي و استدلال‌هاي‌شان را ارائه كنند تا رأي پرونده شكايت از كاشاني اين هفته صادر شود.


*
خبر تسويه حساب پرسپوليس با افشين پيرواني كه هفته گذشته بر سر زبان‌ها افتاده بود، از سوي هر دو طرف تكذيب شد.

*حبيب كاشاني كه پنج‌شنبه و قبل از سفر به انزلي به ديدار ناصر حجازي رفته بود، وعده داد كه در حال تامين كمكي صد ميليون توماني بابت هزينه‌هاي درمان حجازي است.

* محلوجي، ماساژور پرسپوليس براي تمديد اقامتش فردا به انگليس سفر مي‌كند و بعد از آن به آلمان مي‌رود تا دوره آموزشي پزشكي را پشت سر بگذارد.

* به گفته عليپور، آخرين نامه براي تسويه حساب با نعيم سعداوي 8 دي ماه به باشگاه رسيده بود و بعد از آن نامه جديدي صادر نشده اما طبق همان اعلام قبلي باشگاه يك هفته ديگر براي پرداخت طلب سعداوي مهلت دارد. با اين حال بدقولي دوباره باشگاه هيچ تعليق يا كسر امتيازي را به‌دنبال ندارد و تنها اين مبلغ از طلب باشگاه از فدراسيون، كسر خواهد شد.

*مسئولان باشگاه پرسپولیس باب مذاکره با چندین باشگاه مطرح اروپایی را برای برگزاری دیدارهای دوستانه در سال 1389 باز کرده اند که یک تیم اسپانیایی و دو تیم آلمانی از این جمله هستند.

*  علی پروین طی یک ماه اخیر کاندیدای اصلی ریاست هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استیل آذین بوده و حالا باشگاه تراکتورسازی نیز به او پیشنهاد مدیرعاملی داده است که وی این پیشنهاد را رد کرده است.


* تمرين پرسپوليس از ساعت 11 تا 12:40 امروز در زمين شركت واحد و با غیبت معمارزاده برگزار شد و در ابتداي تمرين علي دايي 10 دقيقه با بازيكنان صحبت كرد و به آنان گفت بايد با پيروزي برابر پتروشيمي تبريز در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي به تعطيلات برويم.

* باشگاه پرسپولیس اعلام کرد طلب نعیم سعدوای مربی سابق این تیم پس از کسر 10 درصد از مبلغ قرارداد وی پرداخت خواهد شد.


*دروازه‌بان پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیتش گفت: در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی پای مصدومم هستم و با روند بهبودی تا سه روز آینده به تمرینات بازخواهم گشت.


* فريد زرينه اظهار داشت: عضله پاي معمارزاده آسيب ديده نياز به فيزيوتراپي دارد. و بايد درمان خود را ادامه دهد. با توجه به شرايط اين بازيكن احتمال دارد وي به ديدار مقابل پتروشيمي تبريز در جام حذفي نرسد.


* سپهر حیدری مدافع تيم پرسپوليس گفت: بازيكنان ملوان خودشان نيز از وقت ‌تلف كردن مقابل ما خجالت كشيدند.


* شیث رضایی در خصوص درگیری با مهرداد اولادی گفت: اگر برادرم هم رودررويم بازي كند به خاطر پرسپوليس با او درگير مي‌شوم و به هيچ‌كس رحم نمي‌‍‌كنم.


* هدايت مبيني كه در بازگشت به تهران با يك پرواز مشترك با پرسپوليسي‌ها به تهران توضيحات خود را در مورد چند صحنه الخصوص صحنه اخراج شيث رضايي به كاشاني و دايي ارائه داد


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)