مرجع خبری پرسپولیس : عادل كلاه كج هافبك پرسپوليس از شرايط و جو حاكم ورزشگاه هاى ايران خيلى عصبانى و ناراحت است و معتقد است كه فرهنگ تماشاگران ما بايد عوض شود و نبايد اينقدر فحاشى در استاديوم هاى ورزشى باشد.

• بازى با ملوان چطور بود؟
– تا وقتى كه در دقايق اوليه گل خورديم، شل بوديم و ملوان را دست كم گرفته بوديم. ما به هواى ۷ برد متوالى كه داشتيم، شل گرفته بوديم و تا اينكه بازى را مساوى كرديم و خواستيم ببريم، دير شده بود و نتوانستيم ببريم. نيمه دوم در يك نصفه زمين بازى مى كرديم و فقط حمله مى كرديم. خدا را شكر كه آن پنالتى گل نشد اما در نهايت ۲ امتياز داديم و بازى مساوى شد.
• ملوان را چگونه تيمى ديدى؟
– از ملوان چيز خاصى نديديم و اگر موقعيت هاى ما گل مى شد، با ۲ ، ۳ گل اختلاف آنها را مى بريم. ما كارى به حريف نداشتيم و فقط براى برد رفته بوديم. در همه بازيها براى برد مى رويم و در جام حذفى هم مى خواهيم به مرحله بعد صعود كنيم. زمين و توپ بهانه است اما چمن زمين انزلى بلند بود و توپ هم مثل بادكنك بود و خيلى سبك بود و هر چقدر هم با قدرت مى زديم، فايده اى نداشت.

• از جو استاديوم راضى بودى؟
– نمى دانم چه بگويم. هر جا كه مى رويم فحش مى خوريم. نمى دانم فقط ما فحش مى شنويم يا همه تيم ها فحش مى خورند. در اين بازى به من، على آقا، آقا كريم و عليرضا محمد فحش دادند و توهين كردند، كسى هم جلوى آنها را نمى گيرد. نمى دانم چه كسى بايد جلوى آنها را بگيرد. به نظر من بهترين چيز هواداران فرهنگ آنهاست كه متأسفانه نمى بينيم. آنها به استاديوم مى آيند كه فقط فحش بدهند.
• اين فحاشى ها چه تأثيرى روى شما دارد؟
– تأثيرى ندارد اما كسى كه مى آيد و به خانواده كسى فحش مى دهد، چه چيزى به دست مى آورد؟ اين مسائل تاثيرى ندارد اما زشت است. بياييم فرهنگ را تغيير دهيم. يك بازى چه ربطى به خانواده بازيكن دارد كه فحش مى خورد؟ هواداران تيم ها بيايند و تيم خودشان را تشويق كنند. اگر اين مسائل تاثير داشت كه نيمه دوم فقط در محوطه جريمه ملوان نبوديم.
• در اين بازى بازيكنان ۲تيم هم خيلى درگيرانه بازى مى كردند.چرا اينقدر درگيرى در زمين بود؟
– بالاخره فوتبال است اما درگيرى آنچنان هم زياد نبود. داوران بازى بازيكنان را خيلى عصبى كرده بودند. ممبينى از نظر من بهترين داور ايران است اما مى ترسيدم سمت بازيكن حريف بروم چون اگر پيراهنم به پيراهن حريف مى خورد، خطا مى گرفت. در فوتبال برخورد هست و اگر اينطورى باشد، من عاشق تنيس و بيليارد هستم و مى روم تنيس يا بيليارد بازى مى كنم كه به كسى هم برخورد نكنم. من هر وقت داور سوت مى زد، فقط داد مى زدم تا عصبانيتم بر طرف شود.
• روند پيروزيهاى پرسپوليس قطع شد. اين مساله چه تاثيرى روى كار شما دارد؟
– خيلى ناراحتيم چون ۷ تا برد متوالى آورديم و خودمان خواستيم كه اين نتايج را گرفتيم، چون محكم كار مى كرديم اما اين بازى را شل گرفتيم و نشد و خدا نخواست. شايد هم خدا خواست و مساوى كرديم تا قبل از جام حذفى مغرور نشويم اما مطمئناً روند سابق را ادامه مى دهيم.
• با اين تساوى باز هم به قهرمانى در ليگ اميدوار هستيد؟
– صد در صد، ما تا آخرش مى جنگيم. هر چه خدا بخواهد همان مى شود فوتبال را نمى شود پيش بينى كرد.
• بازى با پتروشيمى تبريز در جام حذفى را چطور پيش بينى مى كنى؟
– ما فيلم بازيهاى آنها را مى بينيم اما نمى دانيم شرايط آنجا، زمين و بازيكنان پتروشيمى چطور است. بازى كردن با آنها خيلى سخت تر از بازى با تيم هاى
ليگ برترى است چون انگيزه بالايى دارند و ناشناخته هستند.ما خوب تمرين مى كنيم و محكم به زمين مى رويم تا اين مرحله را پشت سر بگذاريم.
• در جام حذفى مقابل پتروشيمى حذف كه نمى شويد؟
– نه اصلاً ، ما صد در صد درجام حذفى قهرمانيم. شك نكنيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)