انتظارات بالا ، نشان مى دهد همه كار خود را خوب انجام داده اند.

مرجع خبری پرسپولیس : محمود خوردبين، سرپرست باشگاه پرسپوليس طى اظهار نظرى گفت: بعد از تساوى در انزلى ديگر به راحتى نمى توانيم درباره قهرمانى در ليگ برتر صحبت كنيم.

 

محمود خوردبين، سرپرست باشگاه پرسپوليس طى اظهار نظرى گفت: بعد از تساوى در انزلى ديگر به راحتى نمى توانيم درباره قهرمانى در ليگ برتر صحبت كنيم. معتقدم كار را چه در بازى با ملوان و چه در رقابت با سپاهان براى قهرمانى سخت كرديم اما اين پايان كار نيست و بايد در آينده بهتر كار كنيم، شايد شرايطى پيش آمد كه قهرمان شويم.وى ادامه داد: هنوز چيزى در مورد قهرمانى اين فصل معلوم نيست. مسأله اين است كه برنامه اصلى ما براى قهرمانى در جام حذفى طراحى شد اما بچه ها در ليگ هم خوب كار كردند و على دايى طورى روى كار مسلط شد كه شانس قهرمانى در ليگ برتر را هم پيدا كرديم.سرپرست پرسپوليس تصريح كرد: شايد براى تيم هاى ديگر قهرمانى يا كسب سهميه آسيايى انگيزه اى براى پيروزى باشد اما در پرسپوليس مهم هواداران هستند.
آنها توقعات زيادى دارند و بچه ها مى دانند كه مديون حمايت هاى آنها هستند. هواداران پرسپوليس بعد از بازى با شاهين كارى كردند كه بهترين انگيزه براى ماست، ضمن اينكه حداقل جايگاهى كه پرسپوليس بايد در آن قرار بگيرد، مكان دوم جدول ليگ است. البته نه به اين معنا كه از جمع مدعيان قهرمانى خارج شده ايم. پرسپوليس در شرايط مشابه اين هم به قهرمانى رسيده است.وى افزود: در اين هفته تمام تمركزمان روى ديدارى خواهد بود كه در جام حذفى پيش رو داريم. بازى در تبريز را هم دست كم نمى گيريم و با پيروزى در اين بازى احتمالاً از شانس ميزبانى نيز برخوردار خواهيم بود كه مزيت بزرگى است. خوردبين در خاتمه اضافه كرد: تيمى كه روى آن حساب نمى شد، حالا با توقعات زيادى روبروست و من فكر مى كنم همين مسأله دليل خوبى است براى اينكه مشخص شود بعد از روز هاى بدى كه داشتيم از مديريت تا مربيان و بازيكنان كار خود را به خوبى انجام داده اند، چون اگر اين تيم، تيم خوبى نبود، انتظارات بالا نمى رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)