اظهارات سرمربى ملوان حرفه اى نيست

مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدى مربى پرسپوليس گفت: هدف اصلى ما در وهله اول كسب سهميه ليگ قهرمانان باشگاه هاى آسيا خواهد بود و پس از آن هم سعى در رسيدن به عنوان قهرمانى داريم اگرچه معتقدم سپاهان بيشتر از هر تيمى شانس اول كسب عنوان قهرمانى ليگ برتر است.

حسين عبدى مربى پرسپوليس گفت: هدف اصلى ما در وهله اول كسب سهميه ليگ قهرمانان باشگاه هاى آسيا خواهد بود و پس از آن هم سعى در رسيدن به عنوان قهرمانى داريم اگرچه معتقدم سپاهان بيشتر از هر تيمى شانس اول كسب عنوان قهرمانى ليگ برتر است.او در خصوص مسابقه اين تيم مقابل ملوان بندرانزلى گفت: ما مى توانستيم در اين ديدار پيروز شويم اما از فرصت ها استفاده نكرديم. وى افزود: با وجود اينكه در خانه حريف بازى مى كرديم اما مستحق پيروزى بوديم. متاسفانه در اين ديدار اتفاقى كه انتظار آن را نداشتيم رخ داد و نتوانستيم از فرصت هاى خود نهايت استفاده را ببريم. وى ادامه داد: ما به راحتى مى توانستيم تيم ملوان را شكست دهيم، اين درست كه تيم ملوان حتى يك پنالتى را هم از دست داد اما ما هم مى توانستيم با استفاده از فرصت هاى خود برنده ميدان باشيم. عبدى با اشاره به مصاحبه سرمربى تيم ملوان كه عنوان كرده تيم پرسپوليس با يك شيوه قديمى و ارسال از جناحين در صدد رسيدن به گل بود، گفت:
سيستم جديد و قديم ندارد ما بازى هاى قبلى تيم ملوان را آناليز كرده بوديم و مى دانستيم اين تيم در ارسال از جناحين ضعف دارد و بيشتر گل هايى هم كه در مسابقات گذشته خورده بود ،  ازاين طريق بوده است. اين اظهارنظر سرمربى نشان مى دهد آگاهى چندانى از فوتبال مدرن ندارد. در فوتبال مهم رسيدن به گل است كه ما تلاش مى كرديم به آن دست يابيم چرا كه هدف ما حضور در جمع تيم هاى بالاى جدول و كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا است. اما او حرفه اى عمل نكرد. وى در پاسخ به اين سوال كه شانس پرسپوليس را براى رسيدن به عنوان قهرمانى چقدر مى دانيد، گفت: ما تا هفته آخر براى قهرمانى خواهيم جنگيد. البته بارها اعلام كرده ايم كه هدف اصلى ما در وهله اول كسب سهميه ليگ قهرمانان باشگاه هاى آسيا خواهد بود و پس از آن هم سعى در رسيدن به عنوان قهرمانى داريم اگرچه معتقدم سپاهان بيشتر از هر تيمى شانس اول كسب عنوان قهرمانى ليگ برتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)