مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدرى مدافع با تجربه پرسپوليس معتقد است با وجود اختلاف ۹ امتيازى كه پرسپوليس با صدر جدول دارد، هنوز هم او مى تواند براى كسب عنوان قهرمانى اميدوار باشد.

• در رابطه با بازى مقابل ملوان براى ما صحبت مى كنيد؟
– ما بعد از ۷ برد پشت سر هم كه يك آمار خيلى خوب براى پرسپوليس بود مقابل ملوان به تساوى رسيديم. در فوتبال حرفه اى كسب اين نتايج طبيعى است.
تيم ملوان در همان دقايق اول موفق به گلزنى شد و بعد از آن بازى را خراب كردند و در لاك دفاعى فرو رفتند. آنها مدام خودشان را زمين مى زدند. اگر بازيكنان ملوان به معناى واقعى فوتبال بازى مى كردند مقابل ما بازنده بودند.

• چرا بازى اينقدر خشن بود؟
– اين بازيكنان ملوان بودند كه در طول بازى درگيرى ايجاد مى كردند. همه ديدند كه آنها چطور بادامكى را به زمين زدند. هواداران ما خيلى فهيم و مهربان هستند و براى اينكه از بازيكنان پرسپوليس تقدير كنند بازيكنان سابق پرسپوليس را تشويق مى كردند، مهرداد اولادى در اين بازى همه بازيكنان ما را زد، گل زد و آخر سر هم يك پيراهن قرمز بر تن كرد كه نشان بدهد به ياد پرسپوليس است.

•فكر نمى كنيد اين امتيازات از دست دادن براى پرسپوليس خطرناك باشد؟

– اين اتفاق ها در فوتبال پيش مى آيد. آن سال هم كه ما قهرمان شديم بازى قبلش را در شيراز مساوى كرده بوديم. شايد همه قهرمانى پرسپوليس را غيرممكن بدانند اما بايد بگويم كه من هنوز هم اميدوارم چرا كه تا پايان فصل ممكن است هزار اتفاق بيفتد. ما بايد تا آخرين لحظه به خاطر هوادارانمان اميدوار باشيم و براى آنها بجنگيم. درست است كه ما با سپاهان ۹ امتياز اختلاف داريم اما اين فاصله قابل جبران است. يكى از امتيازاتى كه سپاهان از آن استفاده مى كند اين است كه بازيهايش پخش مستقيم نيست.از عزيز محمدى درخواست مى كنم نگاه ويژه اى به اين موضوع داشته باشد. چرا كه در بازيهاى پخش مستقيم تيمها انگيزه بيشترى پيدا مى كنند. تيم شاهين و استقلال اهواز از سپاهان شكست خوردند اما چون بازى ما و آنها پخش مستقيم بود انگيزه بالاترى پيدا كردند و ما را شكست دادند. بازى پخش مستقيم خود بازيكنان سپاهان را هم دچار استرس مى كند چرا كه مى دانند زير ذره بين قرار دارند و اگر دقت كرده باشيد سپاهان و ذوب آهن دربازيهايى كه به طور زنده از شبكه ۳ پخش مى شود كمتر امتياز گرفته اند. علاوه بر اينها كجاى دنيا بازيهاى تيم هاى اول و دوم ليگ به طور زنده پخش نمى شود؟ خيلى ها براى مطلع شدن نتايج اين تيمها مجبورند راديو به دست بگيرند. اميدوارم كه به اين جريان رسيدگى بيشترى بكنند.

• خيلى از بازيكنهاى سپاهان مدعى هستند كه قهرمانى به روز آخر نمى كشد و پرسپوليس بايد قهرمانى را فراموش كند.

– همان طور كه قبلا گفتم در فوتبال هيچ چيز قابل پيش بينى نيست. تيم سپاهان كه اولا يك تيم معمولى نيست و در واقع تيم ملى است. چرا كه ۶۰ درصد بازيكنان فيكس تيم ملى در اين تيم بازى مى كنند. دوما اينكه متأسفانه اكثر بازيهاى سپاهان بعد از بازى ما انجام مى شود و آنها با خيال راحت مى روند و بازيهايشان را انجام مى دهند. سپاهان مثل روزهاى خوبش بازى نمى كند و مطمئن باشيد كه اگر بازيهايشان به طور مستقيم پخش شود به طور قطع امتياز از دست خواهند داد.

• بازى پتروشيمى را چطور ارزيابى مى كنيد؟

– اين بازى يكى از سخت ترين بازيهاى ما خواهد بود چرا كه در جام حذفى مانند ليگ فرصت اشتباه كردن نداريم. به همين علت از تعطيلات ليگ استفاده كرده و تمام تمركز خود را بر روى جام حذفى مى گذاريم تا با كسب اين جام هوادارانمان را شاد كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)