مرجع خبری پرسپولیس : مجتبى زارعى مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با آنكه چند روزى از بازى پرسپوليس و ملوان مى گذرد اما بايد بگويم كه ما بايد اين بازى را مى برديم و واقعا حسرت مى خوريم كه چرا نتوانستيم به هر ۳ امتياز اين بازى دست پيدا كنيم.


مجتبى زارعى مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با آنكه چند روزى از بازى پرسپوليس و ملوان مى گذرد اما بايد بگويم كه ما بايد اين بازى را مى برديم و واقعا حسرت مى خوريم كه چرا نتوانستيم به هر ۳ امتياز اين بازى دست پيدا كنيم. وى اظهارداشت: خدا را شكر وضعيت خوبى داريم و براى بازى با پتروشيمى در آمادگى بالايى بسر مى برم. اميدوارم با ارائه يك بازى زيبا و محكم بتوانيم گام محكمى براى كسب جام حذفى برداريم. او ادامه داد: چه چند دقيقه در ميدان حضور داشته باشم و چه ۹۰ دقيقه بازى كنم، مى خواهم براى پرسپوليس گلزنى كنم. در بازى با ملوان تلاشم را كردم كه گلزنى كنم اما گل زودهنگام ملوان برنامه هاى ما را به هم ريخت و از ثانيه اى كه ملوانى ها گل زدند فقط خودشان را بى  مورد به زمين مى انداختند.

مهاجم پرسپوليس تصريح كرد:

نمى توانيم بگوييم شانس پرسپوليس براى كسب عنوان قهرمانى در ليگ كاملا از بين رفته و ما تلاشمان را مى كنيم كه حداقل با كسب مقام دومى بتوانيم سهميه آسيا را بگيريم. زارعى همچنين اذعان داشت: هنوز در شوك بازى با ملوان هستم آنها تا دقيقه ۹۰ بى جهت خودشان را به مصدوميت مى زدند، در صورتى كه اصلا مصدوم نبودند و سريع از جايشان بلند مى شدند.وى در پايان گفت: با هيچ يك از مهاجمان پرسپوليس مشكلى ندارم و برايم فرقى نمى  كند كنار كدام يك از مهاجمان بازى كنم هرچه كادر فنى صلاح بداند انجام مى دهم. اميدوارم بازى با پتروشيمى را هم ببريم تا حداقل در جام حذفى قهرمان شويم زيرا در ليگ اميدهايمان كمرنگ شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)