معلوم نيست فصل بعد در پرسپوليس باشم يا نه

مرجع خبری پرسپولیس : شايد هم درست مى گويد كه بد شانس است اما محمد منصورى فهيم به نيمكت ذخيره هاى پرسپوليس پيچ و مهره شده و فعلاً فرصت بازى به او نمى رسد. اين شرايط براى او جالب نيست و ممكن است آخر فصل تصميم جديدى بگيرد.


• اوضاع پرسپوليس چطور است؟
– اوضاع تيمى كه خوب است. ما چند بازى متوالى برديم اما بازى سختى مقابل ملوان داشتيم و چون شرايط حساسى داشتيم، اين يك امتياز به چشم نيامد. در كل بازى كردن مقابل ملوان در انزلى سخت است. انشاءالله در بازى هاى بعدى نتيجه بگيريم و شرايط مان در جدول بهتر شود.

• چرا نوار پيروزى هاى پرسپوليس قطع شد؟
– ملوان بازى قبلى اش را باخته بود و هر چه به پايان ليگ نزديك مى شويم، بازى ها حساس تر مى شود و امتياز گرفتن سخت تر مى شود. آنها با انگيزه خيلى زيادى مقابل ما كار كردند و مى خواستند در شهر خودشان يك امتياز بگيرند. ملوان مقابل ما خوب كار كرد اما تيم ما مى توانست ۳ امتياز بازى را بگيرد.

• چرا براى پرسپوليس بازى نمى كنى؟
– من بد شانسى آوردم. مصدوم بودم و وقتى به شرايط بازى رسيدم، تيم ما خوب نتيجه مى گرفت و آقاى دايى به تركيب تيم برنده دست نزد. در تمرينات خوب كار مى كنم تا بتوانم براى تيم موثر باشم.

• اعتراضى به نيمكت نشينى ندارى؟
– بازيكن نمى تواند اعتراض داشته باشد. اميدوارم شرايطى پيش بيايد تا در پستى كه دوست دارم بازى كنم و توانايى هايم را نشان بدهم. دوست دارم در سمت راست بازى كنم كه اميدوارم شرايط آن فراهم شود.

• با اين شرايط فصل بعد در پرسپوليس مى  مانى؟
– معلوم نيست. همه چيز آخر فصل مشخص مى شود و شايد بمانم اما بستگى به شرايط دارد. اگر قسمت شد، فصل بعد مى مانم.

• بازى با پتروشيمى تبريز در جام حذفى را چطور پيش بينى مى كنى؟
– به نظر من بازى سختى است. پتروشيمى حتماً تيم خوبى است كه تا اين مرحله جلو آمده است. تيم هاى گمنام مى آيند كه در جام حذفى خودشان را نشان بدهند. بايد اين بازى را جدى بگيريم چون پتروشيمى جلوى پرسپوليس خيلى انگيزه دارد. بازى خيلى سختى در تبريز داريم و اميدوارم شرايط حساس اين بازى را همه درك كنند تا دست پر از تبريز خارج شويم.

• ممكن است در اين مرحله حذف شويد؟
– جام حذفى هميشه جام شگفتى ها است اما تا اين مرحله آمده ايم و جام حذفى را جدى گرفته ايم و با تمام قوا به زمين مى رويم. احتمالش كم است كه ببازيم چون با تمام قوا مى رويم. هدفمان قهرمانى در جام حذفى است كه انشاءالله با تلاش بچه ها به هدفمان مى رسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)