مرجع خبری پرسپولیس : محمدعلى يحيوى مربى دروازه بانهاى تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به علت نامناسب بودن زمين تمرين، «ميثاق معمارزاده» دچار مصدوميت شد و بعيد مى دانم كه به بازى با پتروشيمى برسد.


محمدعلى يحيوى مربى دروازه بانهاى تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به علت نامناسب بودن زمين تمرين، «ميثاق معمارزاده» دچار مصدوميت شد و بعيد مى دانم كه به بازى با پتروشيمى برسد.

 

وى اظهار داشت: در تستى كه پزشكان از معمارزاده گرفتند. وى نتوانست كارهايى را كه پزشكان خواسته بودند انجام دهد، معمارزاده فعلا با صلاحديد كادر پزشكى به كارهاى فيزيوتراپى مى پردازد و جواب MRI وى نشان داد كه از ناحيه مينيسك پاى چپش آسيب ديده است.

 

او ادامه داد: اين هم از بدشانسى هاى ما است كه در اوج آمادگى يكى از دروازه بان ها را در اختيار نداريم در هفته هاى گذشته عليرضا حقيقى كه به مرز آمادگى رسيده بوده است را براى ۳ بازى از دست داديم و حالا نوبت ميثاق معمارزاده است كه با مصدوميتى كه دچارش شده چند بازى را از دست بدهد با آنكه نائيجى در اوج آمادگى بسر مى برد اما مانند حقيقى و معمارزاده تجربه ندارد وكار برايمان سخت شد. يحيوى در خصوص حاشيه هايى كه اين روزها گريبانگير حقيقى شده اذعان داشت:

 

 

با صحبتهايى كه دايى وكاشانى با اين بازيكن انجام دادند تا حدودى روحيه از دست رفته حقيقى به وى برگشته است.وى افزود: من فكر مى كنم حقيقى به خاطر مسائل حاشيه اى تيم ملى را از دست داد. اين بازيكن كمى بى تجربه است و خودش را درگير مسائل حاشيه اى مى كند.مربى دروازه بانان پرسپوليس تصريح كرد: در خصوص مشكلاتش با هواداران پرسپوليس گفت: از ابتدا هم مشكلى با هواداران پرسپوليس نداشتم من فقط به تعهداتم عمل مى كنم هواداران پرسپوليس قابليت هاى زيادى دارند و آنها هميشه به من محبت داشتند. يحيوى در خصوص مشكلات عابدزاده با پرسپوليس خاطرنشان كرد: وى اسطوره فوتبال ايران محسوب مى شود اما روزى هم مى رسد كه به من هم مى گويند برو. دعا مى كنم كه مشكلات عابدزاده هرچه زودتر حل شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)