مرجع خبری پرسپولیس: پایگاه اینترنتی مرجع خبری باشگاه پرسپولیس به عنوان قدیمی ترین وب گاه تخصصی باشگاه پرسپولیس در طول 12 ماه سال گذشته هم با خبررسانی بی وقفه از تیم پرسپولیس تهران در خدمت مخاطبان گرامی بود.


اکنون پس از گزارش یک سال از اتفاقات تیم پرسپولیس فرصت را مناسب دیدیم تا مروری داشته باشیم در تمام رویدادهای اتفاق افتاده در این سال به صورت اختصار و با ذکر این نکته که برای جمع آوری این مجموعه زحمت زیادی صرف شده است:


اردیبهشت ماه:

اول اردیبهشت: محمد مایلی کهن با انتشار بیانیه دوم از سرمربی گری تیم ملی فوتبال پس از دو هفته استعفا کرد!


دوم اردیبهشت : تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الغرافه قطر متحمل شکست سنگین 5 بر یک شد و به رده دوم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا سقوط کرد. هدایتی پس از این شکست با اعلام استعفای خود گفت :


اين باخت جاي هيچ توجيهي ندارد من واقعا نمي‌دانم گناه من و ساير اعضاي هيات مديره چيست كه بايد شاهد اين شكست ها باشيم و با اين وضعيت قصد دارم از پرسپوليس استعفا بدهم.

عباس انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد شدید از این بازی گفت: هر وقت از قرارداد وينگادا حرف زدم از من ايراد گرفتند و گفتند در حال جبهه‌گيري است. وقتي مي گويم درباره قرارداد بعدا تصميم مي گيريم به خاطر همين چيزها است. وينگادا، دستيارانش و خوردبين بايد جوابگوي سئوالات هيات مديره باشند.



دوم اردیبهشت: افشین قطبی پس از استعفای جنجالی محمدمایلی کهن به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد و قول صعود به جام جهانی را داد.


سوم اردیبهشت: حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با رد شایعات در خصوص رفتن کریمی به امارات گرفت: كريمي به عشق پيراهن قرمز به پرسپوليس آمد و هرگز مسائل مالي دليل آمدنش به پرسپوليس نبود. با كريمي مشكل مالي نداريم و باز هم مي‌گويم در صورتي كه در پرسپوليس بمانم از كريمي خواهش مي كنم به هر قيمتي كه شده در اين تيم بماند.


سوم اردیبهشت: هواداران خشمگین پرسپولیس با حضور در تمرین مانع تمرین بازیکنان شده و آنان را بی تعصب خوانده و به اتومبیل نیکبخت واحدی خسارت وارد کردند.

علی کریمی پس از این اتفاق گفت: بازیکنان مشکل مالی داشتند و در رختکن بازی الغرافه به دنبال پاس کردن چک های خود بودند ، اگر مانند استقلال در آخر جدول بودیم چکار می کردید؟


ششم اردیبهشت: تیم فوتبال استقلال با پیروزی یک بر صفر برابر پیام مشهد و با شکست عجیب تیم ذوب آهن با 4 گل برابر فولاد خوزستان قهرمان لیگ هشتم شد. پس از این بازی و خروج عیسی اندوی دروازه بان خارجی ذوب از کشور شایعاتی در خصوص غیرطبیعی بودن گل های خورده این تیم مطرح شد.


نهم اردیبهشت: علی کریمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در نظرسنجی برنامه نود به انتخاب مردم به عنوان بهترین بازیکن لیگ هشتم شناخته شد.

اشپيتيم آرفي مهاجم آلماني تيم فوتبال پيام مشهد قرارداد داخلي دو ساله‌اي را باشگاه پرسپوليس امضا كرد.

حمید استیلی در تغییر موضع آشکار حمایت خود را از افشین قطبی اعلام کرد و مدعی شد آماده کمک به سرمربی تیم ملی است !


دهم اردیبهشت : تیم پرسپولیس با برتری یک بر صفر برابر سپاهان به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

علي كريمي در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر دليل حضورش در تمرينات تيم استيل‌آذين و احتمال پيوستنش به اين تيم، گفت: اصلا چنين بحثي نيست. من فقط با هدايتي براي يك جلسه بر سر تمرينات اين تيم حاضر شدم و قرار نيست به اين تيم بروم.


یازدهم اردیبهشت: هدایتی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت : در خصوص جدایی از این تیم هنوز تصمیمی نگرفته ام اما در صورت جدایی بازهم به این تیم کمک می کنم .


در نظرسنجی برنامه تلویزیونی نود ، 91 درصد مردم انتخاب افشین قطبی به عنوان سرمربی تیم ملی را درست خواندند.

ميثم بائو با عقد قرادادي دو ساله به صورت داخلي به پرسپوليس پيوست.


دوازدهم اردیبهشت : تعدادی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس پس از دستگیری چند تن از آنان در بازی با سپاهان با تجمع مقابل باشگاه پرسپولیس خواستار دیدار با عباس انصاری فرد شدند.


مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در یک توافقنامه رسمی با یکدیگر به توافق رسیدند تا در فصل نقل و انتقالات از یکدیگر بازیکن نگیرند.


افشین پیروانی به دلیل دخالت در کاروینگادا طی حکمی موقتا از کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس کنار گذاشته شد.

صابر میرقربانی مهاجم تيم فوتبال سايپا با تيم فوتبال پرسپوليس قرارداد داخلي يك ساله بست.


سیزدهم اردیبهشت: مدیرعامل باشگاه الشارجه امارات با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه پرسپولیس و عباس انصاری فرد مدیرعامل این باشگاه انصراف خود از بازی با سرخ پوشان تهران را اعلام کرد.

پس از درگیری های تمرینات پرسپولیس پس از برکناری پیروانی یکی از لیدرهای پرسپولیس محمود خوردبین بازیکن و سرپرست قدیمی این باشگاه را به مرگ تهدید کرد!

رسانه ها خبر از توافق انصاری فرد با رحمتی دروازه بان ملی پوش تیم مس کرمان دادند. رحمتی در پاسخ گفت: هفته آخر نقل و انتقالات قرارداد مي‌بندم.


پانزدهم اردیبهشت: تیم فوتبال استقلال با تساوی مقابل الاتحاد عربستان عملا از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.


شانزدهم اردیبهشت: تیم فوتبال الغرافه با قبول شکست برابر تیم فوتبال الشباب ضمن قطعی کردن صعود پرسپولیس به مرحله بعد خود از گردونه مسابقات خارج شد.


هجدهم اردیبهشت: طبق صحبت های غیررسمی رحمتی برای پیوستن به پرسپولیس شرط 700 میلیونی گذاشت.


بیستم اردیبهشت: چند مربی که نام و فامیل اکثر آنان با «ف.ک» آغاز می شود! از جمله فیروز کریمی فرهاد کاظمی و اکبر میثاقیان از حضور در لیگ برتر محروم شدند.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: چند باشگاه خارجی برای خرید آرفی پیشنهاد فرستاده اند.


تیم فوتبال پرسپولیس حریف تیم پاس 9 نفره نشد و با نتیجه دو بر یک از جام حذفی فوتبال هم وداع کرد.

 

بیست و یک اردیبهشت: سعیدلو معاون اجرايي رئيس‌جمهوري گفت: نتايج پرسپوليس و مشكلات حاشيه‌اي باعث شده با احساسات و حيثيت هواداران بازي شود.


بیست و دو اردیبهشت: لیست فروش پرسپولیس لو رفت: دربین آنها نام بازیکنان بزرگی به چشم می خورند. ابراهیم توره، فرانک آتسو، مهدی واعظی، ایوان پترویچ، مسعود زارعی، هادی نوروزی، فرهاد خیرخواه، باقری ها، علیرضا حقیقی وبهادر عبدی لیست 10 و محرمانه فروش باشگاه پرسپولیس است که فصل آینده دراین تیم حضورنخواهد داشت.

 

بیست و سه اردیبهشت: به گزارش مرجع خبری مديرعامل باشگاه پرسپولیس درباره صحبت هاي كريمي گفت: متاسفانه برخي‌ها از قول من به كريمي دروغ گفته‌اند. من به هيچ عنوان اظهار نظري درباره رفتن ايشان از پرسپوليس انجام نداده ام و حتي به هواداران قول دادم كه اگر در خدمت پرسپوليس باشم او را به هر قيمتي نگه دارم.

 

پس از ماجراهای عجیب و غریب بازی پاس همدان با تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس عباس انصاري‌فرد و حسين هدايتي رسماً با يكديگر آشتي كردند و يكديگر را در آغوش گرفتند.

 

بیست و چهار اردیبهشت: امیرحسین صادقی بازیکن اسبق تیم استقلال با عقد قراردادی داخلی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

کریم باقری کاپیتان پرسپولیس گفت: اگر مصدوم هم نباشد مقابل الشباب بازی نمی کند چون وینگادا با وی مشکل دارد!

 

بیست و پنج اردیبهشت: سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام كرد كه پرسپوليس پرتماشاگرترين تيم در ليگ قهرمانان آسيا است.

 

بیست و شش اردیبهشت: طبق گزارش مرجع خبری پرسپولیس محمود احمدي نژاد رييس جمهوري ایران دستور اجراي طرح واگذاري دو مجموعه بزرگ ورزشي ملي پيروزي (پرسپوليس) و استقلال به طرفداران اين دو تيم را صادر كرد.

 

بیست و هفت اردیبهشت: هادى عقيلى مدافع سپاهان در خصوص حضور در يك تيم جديد اظهار داشت: از طرف باشگاه پرسپوليس و يك تيم ديگر با من صحبت هايى انجام شده است اما فعلاً پاسخى به آنها ندادم.

صابرمیرقربانی بازیکن سابق سایپا گفت به دلیل رفتار انصاری فرد قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کردم.

 

سی ام اردیبهشت: تیم فوتبال پرسپولیس با تک گل محسن خلیلی و برتری مقابل الشباب عربستان در ورزشگاه آزادی به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد . شعارهای شدیدالحن تماشاگران از نیمه اول و حتی پس از برد پرسپولیس در ورزشگاه برای برکناری انصاری فرد مهم ترین نکته این بازی بود.


 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)