تيم فوتبال بارسلونا با در خشش مسي با نتيجه 4 بر يك آرسنال را مغلوب كرد.

مرجع خبری پرسپولیس : شب گذشته (سه شنبه) در ديدار برگشت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، بارسلونا به استقبال از آرسنال در ورزشگاه نيوكمپ رفت

 

در حضور 95 هزار تماشاگر مشتاق وقتي در دقيقه 18 با گل نيكلاس بنتر، گلزن بلند‌قامت دانماركي تيم انگليسي از ميهمان عقب افتاد، به خشم آمد و ناراحتي خود را از سه دقيقه بعد در دقيقه 21 با زدن گل تساوي و سه گل ديگر نشان داد.

ليونل مسي، گلزن آرژانتيني كاتالان‌ها با زدن 4 گل نشان داد بي‌‌دليل در پايان سال گذشته ميلادي عنوان مرد سال اروپا و جهان را كسب نكرده است. اين بازيكن در دقايق 21،‌ 37، 42 و 88 به ميهمانان لندني گل زد تا ضمن فراموش شدن تساوي 2 بر 2 بازي رفت، مدافع قهرماني با اقتدار به جمع 4 تيم پاياني قدم گذارد.

پيش از اين ديدار نيز اينترميلان ايتاليا با برد يك بر صفر در زمين زسكا مسكو روسيه،‌ صعود خود را به مرحله نيمه نهايي محرز كرد.
تيم تحت رهبري خوزه مورينيو با گلي كه دقيقه 6 توسط وسلي اسنايدر، هافبك هلندي خود از روي ضربه ايستگاهي زد، صعود خود را قطعي كرد. اينتر در بازي رفت نيز با نتيجه‌اي مشابه برنده شده بود.

بدين ترتيب در مرحله نيمه نهايي بارسلونا به مصاف اينترميلان مي‌رود و برنده دو ديدار امشب نيز با يكديگر مصاف خواهند داد. بارسا و اينتر در مرحله گروهي نيز با يكديگر هم گروه بودند كه در بازي رفت نتيجه بدون گل رقم خورد و در مسابقه برگشت بارسا در زمين خود با 2 گل از سد حريف خود گذشته بود. ديدارهاي مرحله نيمه نهايي 31 فروردين و اول ارديبهشت برگزار خواهد شد.

امشب با انجام ديدار‌هاي منچستريونايتد انگليس و بايرن‌مونيخ آلمان در اولدترافورد و بوردو با ليون فرانسه، تكليف دو تيم ديگر نيمه‌نهايي مشخص خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)