عابدزاده: پرسپوليسي‌ها از برگشتنم خوشحال شدند

مرجع خبری پرسپولیس: احمدرضا عابدزاده مربي سابق دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس ظهر ديروز راهي كميته انضباطي شد.

 

عابدزاده كه قصد داشت پس از گفت‌وگو با مجتبي شريفي، راهي دفتر سعيدلو شود، با حكم جديد كميته انضباطي تصميم گرفت تا در تمرينات پرسپوليس شركت كند. از شانس عابدزاده، پرسپوليس بعد از ظهر ديروز در ورزشگاه شركت واحد تمرين داشت و همين باعث شد تا عقاب آسيا به‌رغم اختلافات و مشكلاتش با مديران باشگاه پرسپوليس در تمرينات اين تيم شركت كند.


نكته عجيبي كه ديروز به چشم مي‌خورد اين بود كه باشگاه پرسپوليس نماينده‌اي از كميته انضباطي باشگاه را در كنار عابدزاده قرار داد و البته هر چه تلاش كرديم نفهميديم كه اين شخص چه سمتي در باشگاه و حتي نزد عابدزاده دارد. طبق صحبت‌هاي همين شخص كه لحظه‌اي از عابدزاده جدا نمي‌شد قرار شده تا عقاب سرخ‌ها براي حضور در تمرينات پرسپوليس برنامه‌هايش را به صورت مكتوب بنويسد و به كادر فني ارايه كند تا آنها متوجه شوند عابدزاده چگونه مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند!

 

 

 

قسمت قابل توجه صحبت‌هاي آقاي نماينده در جايي است كه ايشان اعلام مي‌كند قرار است باشگاه با توجه به دست نوشته‌هاي عابدزاده متوجه شود كه او چه كمكي مي‌تواند به پرسپوليس كند!

عابدزاده: پرسپوليسي‌ها از برگشتنم خوشحال شدند


عابدزاده همچنان در بلاتكليفي به سر مي‌برد. اگر دايي برنامه‌هاي عابدزاده را نپسندد، عابدزاده بايد برود و اگر هم دايي برنامه‌هاي احمدرضا را تاييد كند، عابدزاده طبق صحبت‌هاي اخير دايي بايد به عنوان ناظر در تمرينات شركت كند و قد و بالاي مربي گلرهاي پرسپوليس را ورانداز كند!


عابدزاده در شرايط فعلي تلاش مي‌كند تا جواب سوال‌ها را به نحوي بدهد كه نه سيخ بسوزد و نه كباب! او در مورد وضعيت جديدش مي‌گويد:‌ «به خاطر حكم كميته انضباطي رفتم سر تمرينات پرسپوليس! ظهر ديروز همراه خوردبين در كميته انضباطي حاضر شديم و به قول شريفي خودم را به باشگاه پرسپوليس معرفي كردم. كميته انضباطي گفت كه با نماينده كميته انضباطي باشگاه برو سر تمرين و من هم همراه اين آقا در تمرينات پرسپوليس حاضر شدم. حالا هم قرار شده تا برنامه‌هايم را بنويسم و به كادر فني پرسپوليس بدهم.»


عابدزاده كه مي‌دانست با توجه به غيبت نماينده كميته انضباطي باشگاه فرصت كمي براي مصاحبه كردن دارد، در مورد نحوه برخورد بازيكنان پرسپوليس مي‌گويد: «از اينكه رفتم سر تمرينات پرسپوليس خيلي خوشحال هستم و بازيكنان پرسپوليس هم وقتي مرا ديدند، خوشحال شدند. اصلا از خودشان بپرسيد كه وقتي مرا ديدند چه احساسي داشتند. به هر حال اميدوارم هر اتفاقي كه مي‌افتد، خير باشد.»


طبق حكم كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، باشگاه پرسپوليس در نوبت اول بايد قرارداد 40 ميليون و پانصد هزار توماني عابدزاده را پرداخت كند و پس از آن نيز بحث قرارداد 200 ميليون توماني باشگاه با عابدزاده دنبال خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)