مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تيم تراكتورسازي پس از پايان بازي به شدت عليه مسعود عنايت شعار دادند. آنها با سردادن شعار ” داوري افتضاح است خاک بر سر عنایت ” اعتراض خود را نشان دادند.

* به دليل الفاظ بدي كه هواداران تراكتورسازي سر مي دادند، فراز كمالوند از آنها خواست به اين كار خاتمه دهند.

* علاقه مندان به تيم تراكتورسازي پس از بازي زباله و بطري هاي آب را به سمت زمين پرتاب كردند.

 

*معاونت امنيتي – سياسي استانداري آذربايجان شرقي از هلال احمر خواسته در حالت آماده باش قرار داشته باشند و هر گونه خدمت رساني را براي مردم فراهم كنند.اوضاع براي ارگان هاي مختلف خاص توصيف شده و از آنها خواسته شده براي خدمت رساني آماده باشند.

 

* دو تيم تراكتورسازي و پرسپوليس به دليل ازدحام جمعيت و ترافيك سنگين براي رسيدن به ورزشگاه يادگار امام همزمان راهي ورزشگاه شده اند تا به موقع خود را به ورزشگاه برسانند.

 

*از شب گذشته تبريز در تب و تاب ديدار تراكتورسازي و پرسپوليس قرار گرفته است.

 

از شب قبل مردم شهر تبريز چه آنهايي كه به فوتبال علاقه دارند و چه آنهايي كه با فوتبال بيگانه هستند در تب و تاب بازي امروز تيم شهرشان با پرسپوليس هستند و گفته مي شود عده اي در اطراف ورزشگاه يادگار امام چادر زده بودند.

* اولين مسئله اي كه در بدو ورود به تبريز ديده مي شود تجمع نيروهاي پليس در اين شهر است. با توجه به حساسيت بازي و شور و حال علاقه مندان فوتبال در تبريز ماموران نيروي انتظامي براي حفظ نظم و جلوگيري از سواستفاده از اين شرايط با تعداد بيشتري در شهر حضور دارند. آنها از تجمع افراد در شهر براي جلوگيري از ترافيك ممانعت به عمل مي آورند.

* اكبر ميثاقيان سرمربي تيم دسته اولي شهرداري تبريز در هتل پارس حضور داشت.

* بيوتر دستيار افشين قطبي ظهر امروز همراه خبرنگاران تهراني وارد تبريز شد اما به هتل محل اقامت خبرنگاران نرفت.

* شب گذشته 49 هزار قطعه بليت الكترونيك فروخته شده ولي امروز هم فروش بليت به صورت سنتي صورت گرفته است.

*اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس براي بازي با تراكتورسازي تبريز كه ساعت 17 جمعه (امروز) برگزار خواهد شد، در ساعت 15 و 20 دقيقه در ميان هياهوي بسيار شديد تماشاچيان تبريزي به استاديوم يادگار امام وارد شدند.

*تماشاگران كه بي‌امان تيم تراكتورسازي را تشويق مي‌كردند، قبل از شروع بازی از ميان پرسپوليسي‌ها، علي دايي و كريم باقري را به شدت تشويق كردند که نشان از علاقه آنها به همشهریان خود داشت .  هواداران تبريزي به زبان آذري شعار مي‌دادند دايي، باقري افتخار ترك‌ها. آنها همچنین در طول نود دقیقه بازی بارها و بارها بدون توجه به فوتبال به شعار در جهت حمایت از قوم و شهر خود پرداختند.

*بازيكنان پرسپوليس به محض ورودشان به استاديوم به زمين مسابقه آمدند و براي لحظاتي به توصيه علي دايي سعي داشتند با فضاي رواني استاديوم يادگار امام كه در حال حاضر 70 هزار تماشاگر را در خود جاي داده خو بگيرند.

*مجتبي شريفي، رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به عنوان ناظر ويژه اين بازي در استاديوم يادگار امام حضور يافته است.

*طبق قوانين سازمان ليگ، بايد 10 درصد از سكوهاي ورزشگاه تيم ميزبان در اختيار تيم ميهمان قرار بگيرد كه ظاهرا 10 درصد سهم پرسپوليسي‌ها را در اين مسابقه به تماشاگران این تیم اختصاص نداده اند که تخلفی آشکار در مسابقه فوتبال است.

*كريم باقري هنگام ورود به داخل زمين دور افتخار زد .

* شب گذشته تعدادي از تماشاگران تيم تراكتورسازي سوار بر موتور در اطراف هتل شهريار، محل اسكان كاروان تيم پرسپوليس سروصداهايي را ايجاد كرده بودند كه به گفته مسوولان اين تيم تا پاسي از شب هم ادامه داشته است كه سرانجام با دخالت مسوولان باشگاه تراكتورسازي پايان يافته است.

* ناصر شفق به محض ديدن كريم باقري به سمت وي رفت و خوش و بش گرمي با آن داشت.

* جاسم كرار و هوار ملا محمد دو بازيكن عراقي تيم‌هاي تراكتورسازي و پرسپوليس به محض ورود به زمين با يكديگر به خوش و بش پرداختند.

حضور  تماشاگران باعث شده نظم در استاديوم به كلي به فراموشي سپرده شود تا جايي كه خبرنگاران حاضر در ورزشگاه در بدترين مكان ممكن مستقر شده و جاي آنها توسط تماشاگران دو تيم تصرف شده است. جالب اينجاست كه از سوي مسئولان برگزاري بازي برخورد بدي با اصحاب رسانه مي‌شود و آنها حق هيچگونه اعتراضي را براي خود قائل نيستند.

* ناصر شفق مديرعامل باشگاه تراكتور‌سازي به همراه نماينده گالاتاسراي تركيه وارد ورزشگاه شده و به شدت مورد تشويق هواداران تيم تراكتور‌سازي قرار گرفت.

*علي دايي به محض ورود به زمين مورد استقبال تماشاگران تبريزي قرار گرفت و به شدت تشويق شد. علي كريمي نيز با انتقاد هواداران تبريزي مواجه شد و تبريزي‌ها شعارهايي عليه اين بازيكن سر دادند.
مسئولان ورزشگاه يادگار امام با استفاده از بلندگو به هواداران تراكتورسازي در تشويق تيم خود كمك كرده اند.

* در بين نيمه سرود باشگاه تراكتورسازي براي هواداران اين تيم پخش شد.

* اسكوبورد ورزشگاه صحنه گل و حساس را نشان نمي دهد.

* كنار چمن شمار زيادي از جانبازان بازي را تماشا مي كنند.

* كريم باقري بين نيمه به گرم كردن خود مشغول شد و از ابتداي نيمه دوم در تركيب پرسپوليس قرار گرفت.

در حالي كه از سوي كادر فني تيم فوتبال پرسپوليس اعلام شده بود كه كريم باقري، كاپيتان پرسپوليس به دليل مصدوميت در ديدار برابر تراكتورسازي به ميدان نخواهد رفت، وي با آغاز نيمه دوم وارد زمين شد.

كريم باقري كه از مدت‌ها پيش خبرهايي مبني بر حضور نيافتن او در بازي با تراكتورسازي مطرح شده بود، چهارشنبه اعلام كرد كه به دليل مصدوميت بازي نخواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)