مرجع خبری پرسپولیس :  بازيكن استيل‌آذين گفت: هفته آينده مسابقه حساسي داريم و براي كسب سهميه آسيا بايد مقابل پرسپوليس پيروز شويم.

علي كريمي  درباره تساوي بدون گل مقابل ابومسلم اظهار داشت: در اين ديدار بازي خوبي انجام نداديم و بسيار بد كار كرديم. هم در نيمه اول و هم در نيمه دوم مقابل دفاع فشرده و متراكم ابومسلم موفق نشديم فرصت‌هاي زيادي به دست آوريم، اما در هر صورت كسر يك امتياز نيز بد نبود.

وي عنوان كرد: در اين ديدار اصلاً آماده نبوديم، اما اميدوارم در بازي‌هاي آينده با دقت بيشتري كار كنيم و با كسب امتيازات لازم راهي آسيا شويم. تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم و تا روز آخر ايستاده‌ايم.

بازيكن سابق پرسپوليس درباره امكان بازگشت به جمع سرخپوشان پايتخت با توجه به احتمال تغيير در كادر فني استيل‌آذين تصريح كرد: هنوز فصل به اتمام نرسيده و هيچ چيز درباره آينده معلوم نيست. برخي‌ها به دنبال حاشيه هستند و اين سوالات را مطرح مي‌كنند.

وي در مورد ديدار مقابل پرسپوليس در هفته آينده گفت: بازي با پرسپوليس شرايط خودش را دارد، اما مانند بازي‌هاي ديگر 3 امتياز دارد. ما تمام تلاش خود را براي پيروزي در اين ديدار و صعود به رقابت‌هاي آسيايي انجام مي‌دهيم چون اين ديدار مي‌تواند تعيين كننده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)