مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 گذشته در چند خط:

به خاطر ليگ برتري شدن تيم فوتسال باشگاه، قرار است در مراسمي از سالني‌بازان پرسپوليس تقدير شود. در اين مراسم پاداش ويژه صعود به ليگ برتر هم به بازيكنان و مربيان تيم فوتسال پرسپوليس پرداخت خواهد شد.


با هماهنگي‌هاي صورت گرفته قرار است در فرصت چند ماهه تجهيز ورزشگاه درفشي‌فر، موزه باشگاه هم در همين ورزشگاه راه‌اندازي شود.


حبيب كاشاني كه قبلا پاداشي ويژه را بابت شكست دادن تراكتورسازي در تبريز وعده داده بود، شب قبل از بازي در جمع بازيكنان و در اردو اعلام كرد كه مبلغ اين پاداش يك ميليون تومان خواهد بود.



تعدادي از ليدرها و كارمندان باشگاه پرسپوليس مدعي شده‌اند كه از باشگاه استيل‌آذين با آنها تماس گرفته و خواسته شده كه با ترك پرسپوليس، با استيل‌آذين همكاري كنند كه درآمد بيشتري براي‌شان دارد. اين داستان حتي به گوش حبيب كاشاني هم رسيده و او صبح پنج‌شنبه در همين رابطه با مجتبي شريفي رييس كميته انضباطي فدراسيون گفت‌وگو كرده است.


اشپيتيم آرفي كه دايي نشان داده اعتقادي به او ندارد ظرف يكي دو روز آينده به باشگاه مي‌رود تا هم در اين باره و وضعيت‌اش براي فصل بعد با حبيب كاشاني صحبت كند و هم اينكه تكليف مطالباتش مشخص شود.


با 400 ميليون توماني كه چهارشنبه به باشگاه رسيد، سرخپوشان باقيمانده قسط دوم قراردادشان را گرفتند و حالا فقط 20 درصد از مبلغ قراردادها مانده كه قرار است بعد از پايان فصل پرداخت شود. البته اين پول فقط در اختيار غيرخارجي‌ها قرار گرفته و به گفته مدير مالي باشگاه، هوار، آرفي، وسلي و تياگو هم فردا طلب خود را به صورت ارزي دريافت خواهند كرد.


شيث رضايي، ميثم بائو، وسلي برزيليا، نبي باقري‌ها، حسين ناييجي، محمد پروين و اشپيتيم آرفي هفت سرخپوشي هستند كه بعد از تمرين پنج‌شنبه از ليست پرسپوليس براي بازي با تراكتورسازي خط خوردند. از اين جمع البته شيث و بائو همراه با تيم به تبريز سفر كردند.


جلسه حبيب كاشاني با مسوول فوتسال باشگاه براي تعيين پاداش صعود به ليگ برتر روز دوشنبه برگزار مي‌شود.
بخش ورزشي فيلم مستند «زنده باد بابك» از مجموعه «ما تنها نيستيم» به كارگرداني مجيد صباغ‌بهروز و تهيه‌كنندگي مرتضي ندايي با تصويربرداري بازي پرسپوليس و دبيري تبريز در ليگ يك فوتسال كه به صعود سرخ‌پوشان تهراني به مربيگري بابك معصومي انجاميد، به اتمام رسيد و قرار است از هفته آينده تصويربرداري بخش پزشكي اين پروژه آغاز شود.


بابك معصومي بازيكن مطرح فوتسال آسيا، 2 سال پيش دچار سرطان خون شد ولي او با اراده ورزشي و شيمي درماني توانست بر اين بيماري مهلك غلبه كند. اين فيلم چگونه پيروز شدن وعشق اين بازيكن و مربي به فوتسال را نشان مي‌دهد و قرار است از شبكه سوم روي آنتن برود.

شيث رضايى مدافع شماره ۱۳ سرخ پوشان كه به خاطر مصدوميت از ناحيه بينى كه سوغات اين بازيكن از اردوى نوروزى سرخ ها بود، از اين هفته كم كم آماده حضور در تمرينات مى شود.

اگر اتفاق خاصى رخ ندهد، على سعيد لو قرار است در يكى از روز هاى هفته جارى براى بازديد از باشگاه پرسپوليس به خيابان شيخ بهايى برود.

باشگاه پرسپوليس از محمد پروين خواست كه تا روز سه شنبه براى پاره اى از توضيحات در خصوص مصاحبه اخيرش به باشگاه برود.

تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري دوستانه با نتيجه 4 بر يك برابر مهرداد هرمزگان به برتري دست يافت.

سرپرست پرسپولیس و مدیرعامل استقلال در نشست مشترکی راهکارهای جلوگیری از سوء استفاده دلالان را مرور کردند.

باقری: با پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می کنم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)