وقتی دروغگویی اخلاقی می شود!

مرجع خبری پرسپولیس : دبیر ستاد منشور اخلاقی از ارسال نامه‌ای تذكری به باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهارات سرمربی این تیم خبر داد.


علیرضا علیپور اظهار داشت: با توجه به اظهارات علی دایی در برنامه هفته گذشته 90 نامه‌ای از سوی سازمان لیگ و ستاد منشور اخلاقی به باشگاه پرسپولیس ارسال شده و به این باشگاه تذكر داده‌ایم.

وی عنوان كرد: با توجه به بند 8 ماده یك آئین‌نامه رابطه باشگاه‌ها با لیگ حرفه‌ای فدراسیون فوتبال رعایت اصول احترام و اعتقاد برای مدیران باشگاه‌ها، مربیان، بازیكنان و كارمندان آنها و همچنین مسئولین برگزاری مسابقات الزامی است و هیچ یك از اعضای باشگاه‌ها حق ندارند تحت هیچ شرایطی از سایر باشگاه‌ها یا مسئولان سازمان لیگ از فدراسیون انتقاد كنند و آنرا زیر سئوال ببرند.

علیپور تاكید كرد: در صورتی كه باشگاه یا مسئولی اعتراضی داشته باشد باید آن را به صورت كتبی به هیات رئیسه سازمان لیگ اعلام كند تا پس از رسیدگی مراتب انعكاس داده شود.

 

 

همچنین طبق بند 3-4 ماده 13 اساسنامه فدراسیون فوتبال مبنی بر تعهد، التزام افراد حقیقی و حقوقی به كلیه قوانین مقررات و بند 7و 8 ماده 5 قرارداد مربیان نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس ارسال كردیم.

دبیر ستاد منشور اخلاقی در مورد محتوای نامه  گفت: از مسئولن باشگاه خواسته‌ایم به سازمان لیگ اعلام كنند كه اظهارات علی دایی در برنامه هفته گذشته 90 آیا مطابق بر تعهدات باشگاه بوده یا نه؛ زیرا طبق قوانین حضور مربیان و بازیكنان در برنامه‌های رسانه‌های گروهی باید با مجوز باشگاه صورت گیرد. اظهارات علی دایی مصداق كامل تخلف عینی از مقررات است.

وی خاطرنشان كرد: منتظر اعلام نظر باشگاه پرسپولیس هستیم و پس از آن تخلف علی دایی در هیات رئیسه و مبادی ذیربط رسیدگی و مطابق مقررات آئین‌نامه با وی برخورد خواهد شد. از بازیكنان و مربیان كه جایگاه بالاتری در فوتبال دارند توقع بیشتری برای رعایت قوانین می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)