مرجع خبری پرسپولیس : تمام آنچه که در 24 گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس مرور می کنیم:


* فيلم آخرين بازي صبا برابر مقاومت، براي آناليز كادر فني، ديروز صبح در اختيار باشگاه پرسپوليس قرار گرفت.

* بعد از پادرمياني دايي براي پرداخت طلب پارسال ميثاق معمارزاده، كاشاني قول داد كه تا پيش از پايان فصل و با رسيدن اولين بودجه اين پول را بپردازد.

* پزشك شيث رضايي امروز اعلام مي‌كند كه آيا اين بازيكن مي‌تواند به تمرين‌هاي گروهي پرسپوليس برگردد يا اينكه بايد همچنان انفرادي و سبك تمرين كند.

*بعد از دو روز فيزيوتراپي، آسيب‌ديدگي عضلات دوقلوي كريم باقري به‌طور كامل برطرف شده و به گفته پزشك پرسپوليس او مي‌تواند از امروز دوباره به تمرين‌ها برگردد.

* تمرين‌هاي پرسپوليس براي بازي آخر هفته با صبا امروز دوباره از سر گرفته شد.

* شايعه شده كه قرار است 6 دروازه‌بان به اردوي بعدي تيم ملي دعوت شوند و يكي از گزينه‌هاي مورد نظر قطبي هم عليرضا حقيقي است.

* براي بازي با استيل‌آذين، پرسپوليس هيچ بازيكن سه اخطاره و محرومي ندارد اما كريم باقري و هوار ملامحمد دو كارته هستند و اگر مراقب نباشند ممكن است بازي بعدي برابر ابومسلم را از دست بدهند.

* به گفته مدير برنامه‌هاي افشين قطبي، بدهي مالياتي سرمربي تيم ملي كه مربوط به دومين قراردادش با پرسپوليس بود، پرداخت شده و قطبي ديگر مشكلي براي خروج از ايران ندارد.

* سعيد حلافي كه در ميانه فصل جاري از پرسپوليس جدا شد و به راه‌آهن پيوست به احتمال فراوان در شروع فصل تازه به جمع سرخپوشان بازمي‌گردد.


* “ح.ک” و”ع . د” دو بازیکن لیگ برتری که فعلا اسمشان از کمیته ضد دوپینگ به صورت غیر رسمی بیرون آمده که اولی بازیکن معروفی از یک تیم پولدار تهرانی  است و دومی بازیکن یک تیم شهرستانی دوپینگشان مسجل شده است.


* خوردبین سرپرست پرسپولیس در واکنش به بحث فرمالیته بودن سمت آنالیزوری عابدزاده در این تیم گفت: وقتی نیمکت و کادر فنی تیم تکمیل باشد معلوم است که فرد جدیدی نمی تواند به آن اضافه شود.


* کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس کاپیتان تیم را مامور کرد تا با احمدرضا عابدزاده صحبت کند.


* احمدرضا عابدزاده در تماسي تلفني از حضور در تمرينات پرسپوليس كناره‌گيري كرد.


* عباس عليپور، دبير كميته انضباطي پرسپوليس، شايعه حضور محمد پروين در كميته انضباطي باشگاه را تكذيب كرد.


* کادر فنی پرسپولیس زمین آزادی را برای انجام تمرینات پرسپولیس تایید نکردند.


* جلسه سرپرست باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد و  مقرر شد ضمن حفظ شاکله اصلی تیم پرسپولیس نسبت به حذب برخی بازیکنان در پست های مورد نیاز اقدام شود.


* احمدرضا عابدزاده ظهر امروز 30 فروردین با حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به شکایت خود از باشگاه پرسپولیس اعتراض کرد جنجال به پا شده در نهایت با دخالت نیروی انتظامی خاتمه یافت.


* دبیر ستاد منشور اخلاقی از ارسال نامه‌ای تذكری به باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهارات علی دایی سرمربی این تیم بر علیه رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد.


انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری- استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)