مدافع باتجربه و خونسرد پرسپوليس كه حالا ديگر براى بازگشت به ميادين لحظه شمارى مى كند و منتظر است تا پس از ۲ هفته غيبت بازگشت دوباره اى به تركيب ارتش سرخ داشته باشد. با اين مقدمه سراغ شيث رضايى و صحبت هايش مى رويم. صحبتها  يى كه هميشه جالب و خواندنى است.

• قبل از هر سوالى مى خواهيم از آخرين وضعيت مصدوميت جويا شويم؟

– خدا را شكر خوبم. ۲ روز پيش حدود ۳۰ دقيقه نرم دويديم
شروع دور جديد تمرينات با اجازه پزشك كارم را آغاز كرده ام. البته قرار است با ماسك تمرين كنم و برنامه تمرينى ام به گونه اى چيده شده كه به خاطر دورى ۲۰ روزه بدنم با مشكل مواجه نشود. خدا را شكر مشكل خاصى هم ندارم و براى بازگشت به جمع بقيه بچه ها لحظه شمارى مى كنم.


• بد نيست، فلاش بكى به چند روز پيش داشته باشيم و از ديدارى سئوال كنيم كه جزو تماشاگران ويژه آن بودى بازى با تراكتور؟
– نيمه اول اصلا خوب نبوديم و عملكرد ما در حد و اندازه هاى پرسپوليس نتوانست باشد. هم اين مساله باز شد نيمه اول را با باخت به رختكن برويم اما شرايطمان در نيمه دوم كمى بهتر شد و توانستيم گل تساوى را به ثمر برسانيم. بعد از گل هم روى دروازه حريف فشار آورديم ولى نتوانستيم به گل برترى برسيم تا على رغم تلاش بچه ها از سفر به تبريز فقط يك امتياز همراه خود به تهران بياوريم.


• همه اعضاى تيم و بازيكنان به اينكه پرسپوليس ۲نيمه متفاوت را از خود به نمايش گذاشت، هم عقيده اند. به نظرت علت اين مساله چى بود؟

– به هر حال تراكتور در خانه بازى مى كرد و از امتياز ميزبانى برخوردار بود. طبيعى بود كه اين مساله پوئن مثبتى براى آنها باشد. شايد اين مساله در نيمه اول كمى باعث افت ما شد اما با گذشت زمان كم كم توانستيم تمركز لازم را به دست آوريم و فشار حريف و هوادارانش را تحت كنترل خودمان درآوريم. در مجموع به گواه همه اين ديدار بازى سختى بود. هر چند يك امتياز براى ما كافى نبود . شايد اگر بخت با ما يار بود، مى توانستيم حتى به عنوان تيم پيروز ميدان را ترك كنيم.


• پرسپوليس با اين نتيجه و اتفاقات بازيهاى ديگر حريفان هنوز هم مى تواند در ليگ برتر مدعى كسب سهميه باشد؟

– چرا نباشد؟! شايد اگر اين يكى ۲هفته اخير حداكثر امتيازات را مى گرفتيم، آسيايى شدنمان از ليگ برتر قطعى و حتمى شده بود ولى هنوز فرصت باقى مانده و تا روز آخر و لحظه اى كه اين شانس را براى تيم متصور هستيم، دست از تلاش بر نمى داريم. ان شاءالله هم بازيهاى خودمان را مى بريم هم اتفاقات و نتايج بازيهاى ديگر به نفع ما رقم مى خورد تا از طريق ليگ برتر، حضورمان در آسيا را صددرصد كنيم.


•بازى بعدى پرسپوليس در جام حذفى است جام حذفى كه پرسپوليس اميد زيادى دارد تا قهرمان شود. از بازى صبا برايمان بگو؟

– صبا جزو تيم هاى خوب و با انگيزه به حساب مى آيد ولى مطمئن باشيد روز جمعه كار سختى پيش رو داريم و به اين سادگى ها حريف ما نمى شوند. بزرگترين امتيازى كه ما در اين بازى داريم، سود جستن از امتياز ميزبانى است. ما مى توانيم با حمايت هواداران كه هميشه و در سرما و گرما ياروياور ما بودند، با نمايش يك بازى خوب و تماشاگرپسند يك قدم بلند و دورخيز براى تصاحب قهرمانى داشته باشيم. حالا كه پرسپوليس تا ۲ قدمى قهرمانى رسيده واقعا حيف است كه بخواهيم آن را از دست بدهيم. ان شاءالله با يك بازى خوب و ديدنى، صبا را هم قربانى مى كنيم تا به هدف بزرگى كه در سر داريم برسيم.


• چقدر اميدوار هستى در بازى مقابل تيمى كه سال قبل در آن توپ مى زدى بازگشت دوباره اى به ميدان داشته باشى؟

– همانطور كه در ابتداى صحبت هايم گفتم خدا را شكر شرايطم خوب است تا روز پنجشنبه هم كار تمرينى ام را با تيم ادامه مى دهم و فكر نمى كنم براى حضور در ميدان مشكل خاصى داشته باشم اما همه چيز در خصوص بازى كردنم يا بازى نكردنم به نظر كادر فنى بستگى دارد و من تابع تصميمى هم كه مربيان درباره ام مى گيرند.


• پيش بينى ات از نتيجه اين بازى چيست؟

– در برد پرسپوليس شك نكنيد. همانطور كه گفتم ما از ميزبانى مان در اين بازى به نحو احسن استفاده خواهيم كرد و با دست پر آماده حضور در فينال خواهيم شد. خيال همه پرسپوليسى ها راحت. يك پاى فينال پرسپوليس است. به اميد خدا مى رويم كه با بردى شيرين، خود را براى جشن قهرمانى آماده كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)