مرجع خبری پرسپولیس: روزنامه خبر ورزشی روزنامه  صبح کشور به جنجال سازی برای تحت فشار قراردادن مسئولین پرسپولیس ادامه می دهد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس به نقل از سایت رسمی باشگاه یک روزنامه خبری، ورزشی صبح کشور هم اکنون در تحریریه خود میزبان احمدرضا عابدزاده مربی سابق سرخپوشان است تا با استفاده از احساسات این مربی محبوب ولی ناراضی ، تیر دیگری برای جنجال سازی و حاشیه پردازی روانه باشگاه پرسپولیس نماید.

 

این روزنامه ورزشی که به علت چندین مورد شکایت باشگاه پرسپولیس و چند تن از بازیکنان آن به علت نشر اکاذیب دارای پرونده قطوری در دادگاه مطبوعات می باشد سعی می کند تا با فرافکنی، حاشیه پروری و شایعه افکنی، مسئولین باشگاه پرسپولیس را برای عدم پیگیری شکایات خود تحت فشار قرار دهد .

 

امروز نیز این روزنامه در تیتر دروغ دیگری نوشت: خداحافظی 15 سرخپوش با پرسپولیس

،تا در آستانه دیدار نیمه نهایی برابر صبا تمرکز سرخپوشان را به هم بریزد. این درحالی است که دو روز پیش در جلسه حبیب کاشانی و علی دایی اعلام شد شاکله اصلی سرخپوشان در فصل آتی حفظ می شود.

 

 

دیروز هم این روزنامه خبری، ورزشی کشور به دروغ، خبر از تغییر محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس و اعلام برخی از گزینه های جانشینی وی داشت که واکنش مسئولین باشگاه را در تکذیب این خبر به همراه داشت .

 

گفتنی است نظارت پررنگ و بیش از پیش اداره کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد و همچنین عدم اطاله دادرسی دادگاه مطبوعات در موضوع نشر اکاذیب می تواند به سالم سازی مطبوعات کشور کمک شایان نماید.

 

البته رویه این روزنامه خبری، ورزشی را نباید به حساب سایر روزنامه های وزین ورزشی کشور گذاشت که با اطلاع رسانی صحیح خود به رشد دانش ورزشی مخاطبان خود کمک می کنند.

 

البته باشگاه پرسپولیس نام این روزنامه را به صورت غیرمستقیم ، خبری-ورزشی عنوان کرده است!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)