مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط :


*علي دايي و محمود خوردبين، گزارش جلسه نيم‌ساعته عصر دوشنبه‌شان را ديروز در اختيار حبيب كاشاني قرار دادند.

 

*در جلسه‌اي كه هفته آينده در سازمان برگزار مي‌شود، حبيب كاشاني و واعظ آشتياني مسائل مالي مربوط به نقل و انتقال بازيكنان را بررسي و سقفي را براي قراردادهاي‌شان تعيين مي‌كنند. گفته مي‌شد سقف مبلغ قراردادهاي دو باشگاه قرار است 350 ميليون تومان باشد.

 


*يكي از هواداران پرسپوليس در صحبت ديروزش با خوردبين اعلام كرد كه تصميم دارد گل‌هاي باغ خود را روز جمعه به ورزشگاه آزادي ببرد و قبل از بازي با صبا، هر هوادار پرسپوليس را با يك شاخه گل رايگان روانه سكوها كند.

 


*عليرضا حقيقي كه به خاطر آسيب‌ديدگي كمرش چند روزي است سبك تمرين مي‌كند، براي فيزيوتراپي ديروز ظهر هم به كلينيك باشگاه رفت.

 


*با تصميم تازه باشگاه و هماهنگي‌هاي صورت گرفته، دكتر داريوش سودي كه مسوول كلينيك باشگاه است از فصل آينده به كادر پزشكي پرسپوليس هم اضافه خواهد شد.


*با وجود ابراز تمايل بازيكنان خارجي پرسپوليس- غير از آرفي- براي ماندن در اين تيم، حبيب كاشاني به كادر فني اعلام كرده كه مي‌خواهد تعداد خارجي‌هاي پرسپوليس را در فصل آينده به حداقل برساند.


*مسوولان سازمان در نامه‌اي به باشگاه از صحبت‌هاي دايي در برنامه نود گذشته اعتراض خود را مطرح كردند و خواستار جوابيه مسوولان پرسپوليس در اين باره شدند.


*در صورت قهرماني پرسپوليس در جام حذفي، باشگاه پاداش 150 ميليون توماني را طبق قرارداد علي دايي به او پرداخت خواهد كرد.


*علي دايي در برنامه‌هايش اردويي دو هفته‌اي در فرانسه يا آلمان را براي تابستان درخواست كرده است.


*براي ساخت يك فيلم ورزشي- هنري باشگاه پرسپوليس ديروز با شبكه يك سيما قرارداد بست. قرار است كريم باقري هم در اين فيلم نقش‌آفريني كند.

*تمرين پرسپوليس از ساعت 17 امروز در زمين شركت واحد آغاز شد.
در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن به كارهاي سرعتي كار با توپ و عبور از موانع پرداختند و در مرحله پاياني فوتبال دستگرمي بازي كردند. اشپتيم آرفي و محمد منصوري غايب بودند.

*در تمرين امروز بعدازظهر پرسپوليس تعدادي از هواداران براي پايان دادن به بدشانسي‌هاي شيث رضايي در سال جديد براي او گوسفند قرباني كردند.

بائو: بازي سختي در جام حذفي داريم كه برايمان خيلي مهم است چون بايد يك تيم به فينال برسد. ما در دو بازي ليگ مقابل صبا 4 امتياز از اين تيم گرفته‌ايم و ان‌شاءالله مثل اين دو بازي مقابل اين تيم موفق باشيم و به فينال برسيم.

*خوردبين: بازي با صبا مرگ و زندگي است / كاشاني هيچ بدرفتاري با “عابدزاده” نكرد

*روزنامه خبر ورزشی روزنامه  صبح کشور به جنجال سازی برای تحت فشار قراردادن مسئولین پرسپولیس ادامه می دهد . به گزارش مرجع خبری پرسپولیس یک روزنامه خبری، ورزشی صبح کشور هم اکنون در تحریریه خود میزبان احمدرضا عابدزاده مربی سابق سرخپوشان است تا با استفاده از احساسات این مربی محبوب ولی ناراضی ، تیر دیگری برای جنجال سازی و حاشیه پردازی روانه باشگاه پرسپولیس نماید.

*كانون مشوقين باشگاه پرسپوليس با دعوت از هواداران باشگاه براي حضوري پر رنگ در ديدارهاي باقي مانده در جام حذفي و ليگ برتر بيانيه اي صادر كرد:

*مجيد فرخزادي با اشاره به وضعيت امروز پرسپوليس مي‌گويد: «پرسپوليس بايد امسال براي هوادارانش يك جام بياورد. تا فتح جام حذفي دو بازي ديگر بيشتر نمانده و فكر مي‌كنم پرسپوليس با علي دايي پتانسيل قهرماني را دارد. هرچند معتقدم اين تيم حتي در ليگ برتر هم مي‌تواند دوم يا سوم شود.»

*مربي سابق پرسپوليس به عنوان دستيار افشين پيرواني در استيل آذين انتخاب شد.

*افشين پيرواني با اعلام اين خبر اظهار داشت: عابدزاده از مفاخر فوتبال ايران است و خوشحالم كه مي توانيم از وجود ايشان در مجموعه استيل آذين استفاده كنيم.

*حبیب کاشانی قصد دارد قبل از بازی پرسپولیس و صبا با صلاحدید علی دایی پاداش ویژه این دیدار را تعیین کند.

*پزشك تيم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد دغدغه‌هاي کادر فنی اين تيم كه تعداد زياد مصدومان بود، ابراز اطمينان كرد كه مشكلي از اين بابت نخواهند داشت.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)