مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: تا پایان فصل هیچ تصمیمی در مورد تیم آینده ام نخواهم گرفت و مشخص نیست سال آینده قرمز خواهم بود یا آبی.

وحید طالب لو  ضمن ابراز نارضایتی از ادامه نیمکت نشینی اش در استقلال گفت: این یک اتفاق طبیعی در فوتبال است که هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی راضی نیست. با این حال من تا پایان فصل در خدمت استقلال هستم و ترجیح می دهم در این مدت تنها به موفقیت تیمم فکر کنم.

وی با رد هرگونه مذاکره با تیم های دیگر تاکید کرد: در شرایط فعلی هیچ بازیکنی برای آینده اش تصمیم‌گیری نمی کند. همانطور که گفتم هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام و نمی دانم فصل آینده قرمز هستم یا آبی.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال در مورد شرایطش برای ماندن در این تیم گفت: باید بازیهای باقی مانده را هم پشت سربگذاریم و ببینم چه اتفاقاتی در باشگاه رخ می دهد. طبیعتا باید وضعیت مدیریت و کادر فنی را بررسی کنم و تصمیم نهایی را بگیرم.

وحید طالب لو در پایان تاکید کرد: در بازیهای باقی مانده تمام تلاشم را خواهم کرد که کمک حال استقلال باشم و بتوانم با کمک سایر بازیکنان این تیم را به مراحل بالاتر رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برسانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)