شایعه است ، از پرسپولیس جدا نمی شوم

 

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از آن جایی که مقام قهرمانی لیگ را از دست دادیم برای کسب عنوان نایب قهرمانی باید تلاش کنیم.

 

مجتبی شیری اظهارداشت: 3 بازی دیگر در لیگ پیش رو داریم که باید سعی کنیم همه امتیازات این 3 بازی را کسب کنیم و در این میان باید تیم فوتبال استیل‌آذین را با اقتدار ببریم تا به جایگاهمان در جدول سر و سامان بدهیم.

 

در بازی با صبای قم همه بازیکنان در خط دفاع تلاششان را کردند تا آنها به دروازه ما نزدیک نشوند. در این بازی از دروازه بان گرفته تا فوروارد همه برای پیروزی پرسپولیس دست به دست داده بودند و خوشحالم که اجازه گلزنی به مهاجمان حریف ندادیم.

 

وی افزود: به مرور زمان اگر در ترکیب فیکس قرار بگیرم و بتوانم در این چند بازی اخیر به میدان بروم حتم بدانید به آمادگی صددرصد خواهم رسید.

 

شیری در خصوص بازی با تیم فوتبال استیل‌آذین اذعان داشت: تیمی که می‌خواهد قهرمان یا حتی نایب قهرمان شود و سهمیه آسیا را کسب کند نباید از استیل‌آذین و حتی تیمهای دیگر بترسد و در این میان ما به استیل‌آذین هم مانند تیمهای دیگر نگاه می‌کنیم. باید با همت و تلاش بازیکنان و همچنین کادر فنی و مدیریت مسابقات پایانی را به نفع خودمان رقم بزنیم.

 

وی ادامه داد: درست است که استیل‌آذین بازیکنان بزرگی دارد اما ما هم تیم بزرگی هستیم و اگر از لحاظ تیمی، تیم‌تر باشیم و هماهنگی و تاکتیک لازم را بدست بیاوریم حتم بدانید برنده ما خواهیم بود.

 

شیری اضافه کرد: هنوز معلوم نیست وظیفه مهار “علی کریمی” با من است یا مدافعان دیگر اما هر وظیفه‌ای که کادر فنی از من بخواهد انجام خواهم داد. کریمی بازیکن بزرگی است اما اگر وظیفه مهار وی با من باشد حتم بدانید که باتمام وجودم کار خواهم کرد و اجازه نمی‌دهم کریمی و مهاجمان دیگر به  راحتی به دروازه پرسپولیس نزدیک شوند.

 

وی اظهارداشت: امیدوارم بتوانیم به مقام دومی لیگ برسیم که در این میان با صحبتهایی که دایی با ما انجام داد انگیزه‌های فراوانی به ما داد. او به ما تلقین کرده که باید موفقیتهایمان را از بازی با استیل‌آذین شروع کنیم و باید در همه بازیها پیروز شویم.

 

شیری در خصوص شایعات مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس در فصل آینده، خاطرنشان ساخت: هیچ صحبتی در خصوص جدایی من از پرسپولیس نشده. یکسال دیگر با این تیم قرارداد دارم و تا زمانی که پرسپولیس به من احتیاج داشته باشد در این تیم می‌مانم. هیچ وقت صحبتی از جدایی پرسپولیس نداشتم و این تیم چه یکماه و چه 10 سال به من احتیاج داشته باشد با تمام وجودم در این تیم می‌مانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)