مرجع خبری پرسپولیس : صداي پاي پروين دوباره شنيده مي شود و هيچ بعيد نيست كه طي چند روز آينده مرد محبوب سرخ‌ها بازگشتش به فوتبال را رسما اعلام كند.

علي پروين كه از نحوه انتخاب اعضاي هيات مديره پرسپوليس بسيار شاكي به نظر مي‌رسيد، به هر طريقي كه بود براي رئيس سازمان تربيت بدني پيغام فرستاد و به اين نحو قيد حضور در هيات مديره سرخ‌ها را زد. البته پس از پيغام‌هاي پروين بود كه سعيدلو خواهان اين شد تا بار ديگر با پروين در مورد حضورش در هيات مديره پرسپوليس صحبت كند، ولي او قيد اين جلسه را زد و ديگر به سازمان تربيت بدني نرفت.

به وقتش همه چيز را تلافي مي‌كنم

همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد روابط علي پروين با مسوولان سازمان تربيت بدني و باشگاه پرسپوليس تيره و تار شد. كار به جايي رسيد كه محمد پروين با وجود اعتقاد سرمربي پرسپوليس نيمكت‌نشين شد و ديگر فرصتي براي بازي كردن پيدا نكرد.

علي پروين كه همواره از دايي حمايت كرده و او را مورد لطف قرار داده، چند روز پيش با تلفن همراه يكي از دوستان نزديك و صميمي دايي تماس گرفت و از خجالت مسوولان باشگاه پرسپوليس درآمد: «مي‌دانم چرا محمد بازي نمي‌كند! به علي (دايي)‌ بگو خيالش راحت باشد. من مي‌دانم كه او محمد را قبول دارد. در مورد اين آقايان هم به وقتش صحبت مي‌كنم. الان مدت‌هاست سكوت كرده‌ام و اين آقايان هركاري دلشان مي‌خواهد انجام مي‌دهند. حالا كه با محمد اين‌طوري مي‌كنند و تلافي‌اش را سر اين بچه درمي‌آورند، من هم مصاحبه مي‌كنم و در مورد خيلي چيزها صحبت مي‌كنم!» پروين بزودي يك كنفرانس مطبوعاتي ترتيب مي‌دهد تا درمورد خيلي چيزها صحبت كند. پروين كه خودش را براي حضور در اين مصاحبه مطبوعاتي آماده مي‌كند، فعلا هيچ صحبت خاصي نمي كند، ولي نزديكان وي ادعا مي‌كنند كه در طول چند روز گذشته تماس‌هاي زيادي با پروين برقرار شده تا او از اين كار دست بكشد.

پروين‌ها به هم مي‌رسند!

پروين براي بازگشت به فوتبال برنامه‌ها و تداركات خوبي را براي خودش رقم خواهد زد. او كه در بازگشت قبلي‌اش به فوتبال توفيقي نداشت، حالا با وسواس بيشتري اين كار را انجام مي‌دهد.پس از دلخوري پروين از سازمان تربيت بدني و باشگاه پرسپوليس بود كه او پيشنهاد و دعوت حسين هدايتي را حسابي جدي گرفت و خودش را براي حضور در هيات مديره استيل‌آذين آماده كرد.اين مدت كه پروين و هدايتي مي‌كوشند تا كسي از جلسات آنها در برج‌هاي الهيه با خبر نشود، ولي خبر جلسات مخفيانه اين دو خيلي زودتر از آنچه كه تصور مي‌شد، به بيرون درز كرد.آن‌طور كه از روند جلسات پروين و هدايتي با خبر شديم، هر دوي آنها قيد حضور در پرسپوليس را زده‌اند و تصميم دارند با درست كردن يك تيم قوي به تقويت استيل‌آذين بپردازند.

پروين كه احتمالا طي چند روز آينده به عنوان يكي از اعضاي هيات مديره استيل‌آذين معرفي مي‌شود، از همين حالا خيال پسرش (محمد) را هم براي فصل آينده راحت كرده است.

 

لازم به ذکر است هدایتی برای حضور پروین در هیات مدیره پیشنهاد 800 میلیونی داده است

منبع : جام جم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)