از روز چهارشنبه آغاز می شود؛ ثبت نام برای دریافت پرسپولیس کارت

مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس، با تشریح نحوه عضوگیری کانون هواداران این باشگاه، گفت: هواداران باشگاه پرسپولیس از چهارشنبه این هفته می توانند با مراجعه به مراکز پستی سراسر کشور، برای دریافت “پرسپولیس کارت” اقدام کنند.

ابوذر مختاری درباره نحوه عضوگیری و خدمات ارائه شده به اعضای کانون هواداران این باشگاه، تصریح کرد: کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در راستای سازماندهی هواداران پرشمار این باشگاه، در مرحله اول اقدام به عضوگیری و صدور کارت هواداری می کند.


وی افزود: هواداران باشگاه پرسپولیس برای دریافت “پرسپولیس کارت” و عضویت در کانون هواداران این باشگاه می توانند از روز چهارشنبه مورخ 15/2/89 با در دست داشتن یک برگ کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس3×4  به کلیه مراکز پستی کشور مراجعه و با پرداخت مبلغ 12600 تومان پاکت مخصوص را دریافت کنند.

رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس درباره مزایای “پرسپولیس کارت ” خاطرنشان کرد : “پرسپولیس کارت” تمام قابلیت‌های ملی کارت اعم از افتتاح حساب شخصی،دریافت و پرداخت از تمام دستگاه‌های خودپرداز کشور را داراست و هواداران با تهیه این کارت، در کنار دریافت کد هواداری امکان استفاده از این مزایا را خواهند یافت.

مختاری ادامه داد: هواداران ما همچنین می توانند با پرسپولیس کارت از تمامی مراکز طرف قرارداد باشگاه پرسپولیس اقدام خرید کرده و از تخفیف های ویژه از 5 تا 85 درصد استفاده کنند. لیست این مراکز تا پایان ماه اعلام می شود و به طور مرتب نیز به تعداد این مراکز در سراسر کشور افزوده خواهد شد.

رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس از بیمه شدن تمام اعضای کانون هواداران پرسپولیس خبر داد و افزود: با مذاکراتی که باشگاه با مراکز بیمه انجام می دهد، بعد از آماده شدن بانک اطلاعاتی، دارندگان پرسپولیس کارت تا سقف مشخصی بیمه خواهند شد.

وی همراهی در سفرهای داخلی و خارجی با تیم فوتبال پرسپولیس را از دیگر مزایای در نظر گرفته شده برای دارندگان پرسپولیس کارت عنوان کرد و گفت: بعد از ثبت نام و سازماندهی هواداران، باشگاه به صورت هفتگی و ماهانه در بین هواداران عضو، قرعه کشی کرده و برندگان این قرعه کشی‌ها می توانند به همراه خانواده خود در اردوی های داخلی و خارجی، تیم فوتبال پرسپولیس را با هزینه باشگاه همراهی کنند.

ابوذر مختاری از برگزاری جشن های استانی توسط باشگاه پرسپولیس خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در برنامه های آتی خود، برگزاری جشن های استانی را در دستور کار خود قرار داده است، هواداران ما در شهرهای مختلف با داشتن پرسپولیس کارت، می توانند در این جشن ها که با حضور پیشکسوتان، بازیکنان و مسئولان باشگاه و پیش بینی برنامه‌های متنوع برگزار می شود، شرکت کنند.

رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در پایان تاکید کرد: اصلی ترین نگاه مدیریت باشگاه این است که در دراز مدت، هواداران فعال بتوانند سهامداران اصلی باشگاه باشند و سهام باشگاه به این عزیزان واگذار شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)