مرجع خبری پرسپولیس : در بازي فردا به گونه اي در مقابل استيل آذين صف آرايي خواهيم كرد كه هر 3 امتياز اين بازي را از آن خود كنيم چرا كه براي رسيدن به آسيا بايد امتيازهاي بازي هاي آينده را كسب كرده تا به مشكل خاصي برخورد نكنيم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ديدار با استيل آذين شرايط خاص خود را دارد اما با حمايت هواداران و صحبت هاي علي دايي، بدون شك اين تيم را در آزادي شكست خواهيم داد.


«شيث رضايي» ، افزود: پرسپوليس در آستانه قهرماني در جام حذفي است و همچنين قصد دارد با ايستادن در جايگاه مناسبي در جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال ايران، به كار خود در اين فصل پايان دهد تا حضورش را در ليگ آسيايي قطعي كند.

 

وي ادامه داد:


در بازي فردا به گونه اي در مقابل استيل آذين صف آرايي خواهيم كرد كه هر 3 امتياز اين بازي را از آن خود كنيم چرا كه براي رسيدن به آسيا بايد امتيازهاي بازي هاي آينده را كسب كرده تا به مشكل خاصي برخورد نكنيم.


مدافع پرسپوليس گفت: در اين مدت و پس از بازي برابر تيم فوتبال صباي قم در جام حذفي، تمام تمركز و توان خود را بر روي ليگ برتر گذاشته ايم و با تمرينات خوبي كه سپري كرده ايم، براي پيروزي در اين ديدار خود را آماده ساخته ايم.


رضايي در مورد بازي با صبا و پنالتي كه از دست داد، گفت: حاضرين در استاديوم و آنهايي كه اين ديدار را از تلويزيون نظاره مي‌كردند، شاهد بودند كه در چه شرايطي و با چه وضعيتي قصد ورود به ميدان را داشتم و درعين حال نيز بسيار متاسفم كه نتوانستم آن ضربه پنالتي راتبديل به گل كنم، اما بايد توجه داشت كه پنالتي نيز بخشي از بازي فوتبال است و همواره نبايد انتظار داشت كه تمام پنالتي‌ها تبديل به گل شود.

 


شيث رضايي افزود: بازي با صباي قم و اتفاقات آن به تاريخ پيوست، در جام حذفي تنها يك حريف ديگر را در پيش رو داريم كه قصد داريم در آن بازي نيز با شكست فولاد گسترش تبريز، قهرماني جام حذفي را از آن خود كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)