مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: استيل‌آذين از ليگ برتر انگليس نيامده كه از آن بترسيم.


عليرضا حقيقي درباره شرايط و عملكرد خوبش در ديدار برابر صباي قم، اظهار داشت: وضعيت خوبي دارم. بازي برابر صبا را پشت سر گذاشته و روحيه مناسبي براي ادامه مسابقات داريم. معتقدم موفقيت‌هاي پرسپوليس نبايد مقطعي باشد و بايد در ليگ هم تداوم داشته باشد.


وي با اشاره با بازي هفته آينده برابر استيل‌آذين، ادامه داد: استيل‌آذين از ليگ برتر انگليس نيامده كه بخواهيم از آن بترسيم. بازيكنان استيل‌آذين قابل احترام هستند؛ اما تيم ما پرسپوليس است و هيچ حريفي را دست كم نمي‌گيرد. اميدوارم با حضور 120 هزار هوادار بتوانيم 3 امتياز اين ديدار حساس را از آن خود كنيم.


حقيقي در مورد بازي برابر گسترش فولاد در ديدار پايان جام حذفي، خاطر نشان ساخت: اين تيم عملكرد خوبي داشته و توانسته ذوب‌آهن را حذف كند. اميدوارم بتوانيم حريف تبريزي خود را شكست داده و قهرمان جام حذفي شويم.

وي در پاسخ به اينكه آيا در فصل‌‌جاري به حق خود رسيدي، عنوان كرد: در تمامي دوره‌ها تلاش خود را به كار گرفته‌ام؛ اما خدا كمك كرد و در فصل‌ جاري بيش از گذشته به چشم آمدم. با اين وجود بازهم دست از تلاش برنخواهم داشت و با تمام وجود براي پرسپوليس بازي خواهم كرد.

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استيل ‌آذين در چارچوب هفته سي‌ و دوم ليگ برتر روز يك‌شنبه در ورزشگاه آزادي برابر هم قرار خواهند گرفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)