مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان پرسپولیسی استیل آذین قبل از شروع دیدار از با حبیب کاشانی و دیگر سرخ پوشان دیده بوسی کردند.

رضا شاهرودی مربی استیل آذین، مهدی مهدوی کیا،علی کریمی و حسین کعبی پرسپولیسی های سابق تیم استیل آذین پیش از شروع دیدار و هنگام گرم کردن به نزد حبیب کاشانی رفته و ضمن دیده بوسی از او رخصت طلبیدند.

همچنین فریدون زندی بازیکن استیل آذین و حشمت مهاجرانی مدیر فنی این تیم نیز لحظاتی با کاشانی گفتگو کردند.

تماشاگران پرسپوليس بنر بزرگي را در جايگاه ويژه قرار داده بودند كه نوشته بود: پرسپوليس شعبه ديگري ندارد.

*ناظران AFC با حضور در جايگاه ويژه از وضعيت ورزشگاه آزادي بازديد كردند.


 

*افشين قطبي، سرمربي تيم ملي، مصطفي آجورلو، مديرعامل باشگاه استيل‌آذين و عزيز محمدي، رئيس سازمان ليگ برتر در جايگاه ويژه حضور دارند.

*تمام بازيكنان پرسپوليس قبل از آغاز بازي به سمت نيمكت تيم استيل‌آذين رفتند.

*قبل از آغاز بازي تماشاگران به شدت علي كريمي و مهدي مهدوي‌كيا را مورد تشويق قرار دادند.

*هواداران پرسپوليس پس از پا به توپ شدن علي كريمي و مهدي مهدوي‌كيا در هر صحنه نسبت به آنها اعتراض نشان مي‌دهند و كريمي را هو مي‌كنند.

*ناظران AFC از جايگاه خبرنگاران بازديد و با چند خبرنگار صحبت كردند.

*علي دايي در صحنه‌اي كه مهدوي‌كيا تكل شديدي روي پاي بادامكي زد، نسبت به داور مسابقه اعتراض شديدي كرد.

بنر بزرگی از تبلیغ پرسپولیس کارت در ورزشگاه آزادی به نمایش درآمد.

این بنر به مساحت 400 متر در زیر اسکوربرد ورزشگاه ازادی باز شده و در معرض دید حاضران ورزشگاه قرار گرفت.

هواداران باشگاه پرسپولیس برای دریافت “پرسپولیس کارت” و عضویت در کانون هواداران این باشگاه می توانند از روز چهارشنبه مورخ 15/2/89 با در دست داشتن یک برگ کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس3×4  به کلیه مراکز پستی کشور مراجعه و با پرداخت مبلغ 12500 تومان پاکت مخصوص را دریافت کنند.

در حالی که تمامی بازیکنان استیل آذین به سمت نیمکت پرسپولیس آمده و برای حضور در میدان از علی دایی اجازه خواستند علی کریمی از این کار خودداری کرد.

* پیش از آغاز مسابقه پرسپولیس – استیل آذین تمامی بازیکنان دو تیم سمت نیمکت تیم مقابل رفتند و با مربیان و بازیکنان آنها خوش و بش کردند. مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم استیل آذین در میان تشویق بی امان هواداران پرسپولیس در کنار نیمکت پرسپولیس حاضر شد و به دایی و دیگر مربیان پرسپولیس ادای احترام کرد.

*در حالیکه همه منتظر بودند تا تقابل علی دایی و علی کریمی را شاهد باشند بازیکن شماره هشت استیل آذین سمت نیمکت پرسپولیس نرفت تا هواداران حاضر در کنار جایگاه علیه کاپیتان دوم استیل آذین شعار داده و او را “بی تعصب” بخوانند.

*قبل از آغاز بازي احمدرضا عابدزاده با پيراهن قرمز وارد ميدان شد تا با دروازه‌بانان استيل‌آذين تمرين كند. ميثاق معمارزاده، عابدزاده را در آغوش گرفت و اين دو برخورد بسيار گرمي با يكديگر داشتند.

*حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسوليس برخورد بسيار گرمي با حشمت مهاجراني، مديرفني استيل‌آذين و محمد زادمهر، سرپرست استيل‌آذين داشت و چندين دقيقه با آنها گفت‌وگو كرد. علي دايي نيز با حشمت مهاجراني برخورد بسيار گرمي داشت.

*باشگاه پرسپوليس در بنري بزرگ تبليغ كارت هواداري اين باشگاه را در طبقه دوم ورزشگاه نصب كرده‌اند. در اين بنر اعلام شده كه افتتاح كارت هواداري باشگاه از تاريخ 15 ارديبهشت 89 آغاز خواهد شد.

*برخي از هنرپيشه‌هاي تلويزيون و سينما از جمله سعيد پيردوست و كامبيز ديرباز با حضور در جايگاه ويژه بازي را از نزديك تماشا مي‌كنند.

*سعيد عزيزيان و محمد پنجعلي با حضور در ورزشگاه بازي را از نزديك تماشا مي‌كنند.

*هواداران پرسپوليس از حضور شيث رضايي در تركيب تيم ابراز خوشحالي مي‌كنند.

*تماشاگران پيراهن بزرگي را با شماره 6 در ورزشگاه نصب كرده‌اند و كريم باقري را مورد تشويق قرار مي‌دهند.

*علي دايي پس از اينكه از سوي هواداران به شدت مورد تشويق قرار گرفت، به سمت آنها رفت و تشكر كرد.

*رضا شاهرودي، مربي تيم استيل‌آذين با حضور در وسط ميدان حركات نمايشي با توپ انجام داد كه اين امر باعث شد تماشاگران به شدت وي را مورد تشويق قرار دهند.

*قبل از آغاز بازي باران شديدي در ورزشگاه آزادي شروع به بارش كرد كه همين امر تماشاگران را با مشكل مواجه كرد و آنها به زير سقف‌هاي ورزشگاه پناه آوردند.

 

* از دو تلویزیون‌ واقع در جایگاه خبرنگاران صحنه‌های حساسی از دیدار استقلال – شاهین بوشهر و پرسپولیس – استیل آذین پخش می شد که به هنگام به ثمر رسیدن گل استقلال هیچکدام از خبرنگاران حاضر در جایگاه واکنشی به این موضوع نشان ندادند!

* از دقیقه دهم مسابقه افشین پیروانی، شاپورزاده را برای گرم کردن به پشت دروازه پرسپولیس فرستاد اما پس از 20 دقیقه پشیمان شد و این بازیکن به روی نیمکت استیل آذین بازگشت.

* یکی از مسئولان تیم فوتبال استیل آذین اعلام کرد که دو لیدر این تیم با که شکایت باشگاه پرسپولیس صبح امروز دستگیر شده بودند با ضمانت مسئولان این باشگاه آزاد شدند.

* در جایگاه ویژه حبیب کاشانی و مصطفی آجرلو دو ردیف با یکدیگر فاصله داشتند که موضوع قابل توجهی بود.

 

در آغاز نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استیل آذین بارش باران بیشتر شد و این مسئله زمینه فرار تماشاگران به زیر جایگاه‌های مسقف و حتی نمازخانه ورزشگاه آزادی شد.

* بارندگی شدید خصوصا در دقایق پایانی مسابقه باعث شد که این بازی از جذابیت‌های خود خارج و آن حرارت مخصوص یکی از دیدارهای مهم لیگ برتر را نداشته باشد.

* اکثر پرسپولیسی‌ها علاوه بر نتیجه دیدار خود نتیجه دیدار تیم‌های سپاهان و خصوصا استقلال را پیگیری می‌کردند.

* خبرنگاران حاضر در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی به نداشتن ساعت در نتیجه مسابقه در تصاویر دریافتی دیدار تیمهای استقلال و شاهین بوشهر اعتراض می‌کردند.

* لک چیرا، مدافع تیم استیل آذین که به دلیل مصدومیت جای خود را به شاپورزاده داد با اجازه کادرفنی دقایقی پس از خروج از میدان به رختکن استیل آذین رفت.

* اسکوربورد ورزشگاه در اواسط نیمه دوم تعداد واقعی تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 40هزار و 700 نفر اعلام کرد.

* در لحظاتی که بازیکنان تیم پرسپولیس موقعیت‌های مناسب خود را برای گل زدن از دست می دادند علی دایی در کنار زمین به شدت از خود واکنش نشان می‌داد و این مسئله باعث شده بود اکثر تماشاگران حرکات وی را پس از خراب شدن موقعیت‌های پرسپولیس تماشا کنند.

* اشتباهات میثم خسروی بازیکن تیم استیل آذین باعث شد در یک صحنه فریدون زندی بیش از 40 متر از طول زمین مسابقه را طی کند و به شدت به این بازیکن اعتراض کند.

* برخلاف دیدارهای گذشته تماشاگران تا ثانیه‌های پایانی این دیدار حتی زیر بارش باران حاضر به ترک صندلی‌ها خود نشده و بازی را به طور کامل نگاه کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)