عبدی: اگر شاهرودی سابقه ملی داشته، من 7 سال کاپیتانش بودم

مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ وقت نگفتم که مربیان استیل‌آذین تزئینی هستند بلکه گفتم تغییرات مربیان در 3 بازی اخیر بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته است.

“حسین عبدی”  اظهارداشت: بازی‌ای بود که تیم رقیب بسیار اذبیت شد اما بازیکنان ما در زدن ضربات آخر بی‌دقتی کردند. فکر می‌کنم بالغ بر 5، 6 موقعیت عالی گل توانستیم روی دروازه استیل‌آذین خلق کنیم اما با بدشانسی به گل نرسیدیم.

وی افزود: در این بازی بچه‌های پرسپولیس سانترهای زیادی روی دروازه استیل‌آذین کردند که متأسفانه تبدیل به گل نشد اصلا بازی کسل‌کننده‌ای نبود و امیدوارم که دیگران هم تحت‌تأثیر گزارشگران تلویزیونی قرار نگیرند و نگویند که بازی سرد و کسل‌کننده‌ای بود. آنهایی که بازی را از نزدیک تماشا کردند دیدند که پرسپولیس چقدر موقعیت گل ایجاد کرد.

رضا شاهرودی در گفتگو با یکی از روزنامه‌های ورزشی گفته بود که اگر عبدی گفته ما تزئینی هستیم دایی باید جلویش را بگیرد وگرنه خودم ادبش می‌کنم.

مربی پرسپولیس در این خصوص اذعان داشت: من گفتم تغییرات مربیان در 3 بازی اخیر جنبه تبلیغاتی داشته و هیچ وقت نگفتم کادر فنی استیل تزئینی هستند. آنها هرچقدر که بازی ملی داشتند من کاپیتانشان بودم و هرکدام این بازیکنان حتی اگر هزار بازی ملی داشند اما 7 سال پشت سر من به میدان مسابقه می‌آمدند.

وی ادامه داد: البته بعید می‌دانم شاهرودی چنین حرفهایی را زده باشد و من فکر نکنم وی این مصاحبه را کرده باشد.

عبدی همچنین افزود: افشین دوست من است. هر تیمی صلاح خودش را بهتر می‌داند و تعویض مربیان استیل‌آذین هیچ ارتباطی به من پیدا نمی‌کند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: به کسب سهمیه آسیا بسیار امیدوار هستیم ما برای قهرمانی جام حذفی شانس اول محسوب می‌شویم و در لیگ هم با 2 برد سهمیه را می‌گیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)