مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در ديدار حساس و ويژه اى كه در هفته سى ودوم داشت توانست تنها يك امتياز دشت كند تا به نوعى از كورس بالانشينان عقب بماند.  در خصوص اين ديدار با خلیلی همكلام شدیم.

ماحصل اين گفتگو را مى توانيد بخوانيد


• دو امتياز ديگر از دست رفت تا وضعيت پرسپوليس در جدول كمى بغرنج شود؟

– چى كار كنيم؟! ما تلاشمان را كرديم تا به هر قيمتى شده بتوانيم در اين ديدار هر سه امتياز ممكن
را بدست آوريم ولى تلاشمان به دلايلى بى نتيجه ماند. ما در اين بازى فقط به پيروزى فكر مى كرديم اما متاسفانه قسمت اينطورى بود كه به قول شما ۲ امتياز مهم ديگر را از دست بدهيم.


• از روند بازى بيشتر برايمان صحبت مى كنى؟

– به نظر من بازى خوبى بود. روند بازى بيشتر در اختيار ما بود و با بازبينى اين ديدار اين مساله مشخص مى شود كه در بيشتر زمان بازى حاكميت توپ و ميدان در اختيار پرسپوليس بود و فكر مى كنم اگر عدالت برقرار مى شد، برنده اين بازى ما بوديم. در طول بازى توانستيم چندين فرصت خوب روى دروازه حريف داشته باشيم ولى متاسفانه كمى بدشانسى آورديم و اگر خوش شانس تر از حريف بوديم، پرسپوليس به طور حتم برنده اين ديدار بود.


• با از دست رفتن اين دو امتياز، به نظر مى رسد پرسپوليس بايد از كسب سهميه آسيايى در ليگ برتر نااميد باشد؟

– نه هنوز ۲ بازى ديگر داريم. درست است فاصله امتيازى مان با تيم سوم جدول به سه امتياز رسيده ولى با توجه به اينكه حريفان بالاى جدولى ما هم بازيهاى سختى را در دو هفته پايانى پيش رو دارند، نمى شود گفت پرسپوليس به طور صد در صد از رسيدن به سهميه آسيايى نااميد است. ما تا روز آخر و تا زمانى كه فرصت داريم تلاشمان را ادامه مى دهيم.


• عملكرد استيل آذين با مهره هاى بزرگى كه دارد را در اين بازى چطور ديدى؟
– استيل آذين تيم خوب و پر مهره اى است و سعى داشتند با تكيه بر اين نفرات، بازى و حاكميت توپ را از آن خود كنند اما به نظر من پرسپوليس در تمامى نقاط و به صورت تيمى، بهتر از استيل آذين عمل كرد و با برنامه ها و تاكتيك هاى كه كادر فنى پرسپوليس در دستور كار قرار داده بود، توانستيم كارى كنيم كه حريف نتواند در طول ۹۰ دقيقه خطر خاصى روى دروازه ما ايجاد كند و برنامه هاى مدنظر خود را در زمين به مرحله اجرا درآورد.


• حالا كه پرسپوليس توانست خلاقيت هاى فردى و تاكتيك هاى هجومى حريف را مهار كند، پس چرا شما در امر گلزنى و ايجاد خطر صد در صد موفق عمل نكرديد؟
– همانطور كه گفتيم پرسپوليس در اين بازى در تمامى نقاط موفق تر از حريف بود ولى فشردگى بيش از حد و سيستم بسته استيل آذين براى ما دردسر ساز شد. استيل آذين در اين ديدار با سيستم ۱-۴-۱-۴ كار مى كرد. حضور ۴ مدافع و يك هافبك دفاعى باعث شده بود حريف بيشتر انديشه هاى تدافعى را در ميدان پياده كنند. همين مساله دليل اين بود كه مهاجمان ما كمتر به موقعيت خوب برسند.


• پرسپوليس در فاصله زمانى كمى نسبت به بازى با استيل آذين بايد به ديدار ابومسلم برود. فاصله زمانى اندك تا اين بازى برايتان مشكل ساز نمى شود؟

– ما بعد از يك بازى سنگين مقابل صبا، به ديدار استيل آذين رفتيم و خودتان ديديد با وجود فشار بالايى كه بر اين بازى حاكم بود، توانستيم بدون مشكل در بازى با استيل در زمين حاضر شويم. خوشبختانه تيم ما از لحاظ بدنى مشكلى ندارد و مطمئن هستم در بازى با ابومسلم هم با مشكل روبرو نخواهيم شد و مى توانيم بدون مشكل، به مشهد برويم و در انديشه كسب پيروزى در اين ديدار باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)