مرجع خبری پرسپولیس : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گفت:” سیاست باشگاه پرسپولیس حفظ حرمت همه افراد به ویژه پیشکسوتان پرسپولیس و تمامی بازیکنانی است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم پرسپولیس را دارند. “

عباس علیپور رباره اظهارات علی کریمی درخصوص واکنش هواداران به او در ورزشگاه آزادی، گفت:” درباره اینکه آقای کریمی عنوان کرده اند دليل رفتار متفاوت تماشاچيان پرسپوليس نسبت به بازي رفت در قبال ایشان را باید از آقای کاشانی پرسید، باید گفت آقای کریمی باید نسبت به بروز این مساله بیشتر تامل کنند و به عملکرد خودشان بیاندیشند.”

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، تاکید کرد:” رفتار نامناسب با آقای کریمی مورد تایید ما هم نیست اما تغییر رفتار تماشاچیان با ایشان نسبت به بازی رفت می‌تواند دلایلی خارج از خط و خطوط احتمالی متصور در ذهن ایشان داشته باشد. اگر رفتار تماشاگران با آقای کریمی نسبت به نیم فصل اول تفاوت کرده آیا رفتار آقای کریمی نسبت به آن زمان تفاوتی نداشته است ؟”

 

علیپور یادآور شد:” آقای کریمی پس از حضور آقای دایی در کسوت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس علیه ایشان مصاحبه هایی را داشتند که با پاسخ سرمربی پرسپولیس هم مواجه شد. هوادارانی که برای حمایت از مربیان خارجی تیم محبوبشان هم از وجودشان مایه می گذارند چطور می‌شود در حمایت از آقای دایی که محبوبیت و سابقه طولانی هم دارند واکنشی نشان ندهند ؟ باید توجه داشت که  این مسایل به طور طبیعی تاثیر خود را بر ذهنیت هواداران خواهد گذاشت و با گذشت زمان با واکش آنها مواجه می‌شود.”

وی ادامه داد:”هواداران پرسپولیس در تمام طول نیم فصل اول امیدوار بودند که آقای کریمی که امانت پرسپولیس توصیف شده بود در نیم فصل دوم به این تیم بازگردند که نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه با اظهار نظر صریح ایشان در خصوص عدم تمایل به حضور در تیم آقای دایی، انتقال ایشان عملا برای فصل آینده نیز منتفی شد. “

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، تاکید کرد:” به هرحال هواداران نسبت به آنچه می بینند و می شنوند واکنش نشان می دهند.  آقای کریمی در دیدار نیم فصل اول، با احترام به سمت نیمکت پرسپولیس آمد و نسبت به تیم سابق خود ادای دین کرد اما در بازی اخیر، رفتارشان تغییر کرد و تشخیص دادند که به سمت نیمکت پرسپولیس نیایند. البته حق چنین تصمیمی برای ایشان محفوظ است ولی هوادار هم آن را مشاهده می‌کند و خیلی هم مساله عجیبی نیست اگر نسبت به آن واکنش نشان دهد.”

علیپور خاطرنشان کرد:” اگر بنا به خط دهی توسط چند لیدر بود چرا نسبت به آقای عابدزاده که اخیرا مشکلاتی هم بین ایشان و باشگاه پیش آمد این اتفاق نیفتاد ؟ چطور امکان دارد چند لیدر به قریب به 30 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه خط بدهند ؟ آیا اینگونه اظهار نظرها توهین به فهم و درک هواداران نیست ؟”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)