مرجع خبری پرسپولیس : بدون شك حسين بادامكي يكي از خوب‌هاي پرسپوليس مقابل استيل‌آذين بود اما نه آنقدر خوب كه سرخ‌ها برنده جدال حساس هفته باشند.

اتفاق ويژه براي بادامكي اما بازگشت او به پست دلخواهش بود، اتفاقي كه در طول فصل حتي يك بار هم رخ نداده بود.

بازي با استيل‌آذين را چطور ديدي؟

پرسپوليس فوتبال خوبي بازي كرد و صاحب چند موقعيت گل شد. در تيم حريف هم بازيكنان خطرناك و خوبي حضور داشتند اما ما اجازه خلق موقعيت به آنها را نداديم، فكر مي‌كنم تنها ايراد كار ما گل نزدنمان بود.


مي‌داني در 390 دقيقه فقط يك گل زده‌ايد؟ به نظرت ايراد كار شما از كجاست؟
من فكر مي‌كنم بدشانسي باشد و اينكه بازيكنان تيم‌مان در زدن ضربات آخر هوشياري لازم را ندارند. در ضربات آخر تصميم‌گيري مهم است و گاهي با يك بغل پاي ساده هم مي‌شود گل زد تا يك شوت محكم. ان‌شاءالله اين مشكل از بازي بعدي حل مي‌شود.


خود تو هم از جمله بازيكناني بودي كه چند موقعيت گل را از دست دادي.
من دو سه شوت به دروازه زدم. يك موقعيت هم داخل هجده قدم داشتم كه با داخل پا زدم. ضربه‌ام به اندازه كافي قوي نبود و گلرشان توپ را گرفت. با اين حال فكر مي‌كنم روز گلزني من نبود.


به نظر مي‌رسد بازيكنان پرسپوليس خودخواه شده‌اند و در موقعيت‌هاي گل خيلي سخت به هم پاس مي‌دهند.
فكر نمي‌كنم چنين چيزي درست باشد چون بازيكنان پرسپوليس به هر كس كه موقعيت بهتري دارد، پاس مي‌دهند. اگر چنين اتفاقي افتاده، آن بازيكن يا خوب همبازي‌اش را نديده يا فكر كرده خودش موقعيت بهتري داشته.


استيل‌آذيني‌ها مي‌گفتند شرايط آب و هوايي در بازي‌شان تاثير گذاشته، واقعا براي شما هم اينطور بود؟

با توجه به تغيير شرايط آب و هوايي سعي كرديم همه مناطق زمين را پوشش بدهيم و به موقع اشتباهاتمان را جبران كنيم. درست است كه بازيكنان با تكنيك در زمين باراني كمتر مي‌توانند خطرساز ظاهر شوند اما ما هم به حريف فرصت نداديم و در كليه مناطق حضور داشتيم.


بازي كردن مقابل افشين پيرواني كه فصل گذشته مربي شما بود و اعتقاد زيادي به تو داشت، سخت نبود؟

خب بالاخره چند نفر از كادر فني و بازيكنان استيل‌آذين جزو پيشكسوتان پرسپوليس بوده‌اند و براي اين تيم و تيم ملي زحمات زيادي كشيده‌‌اند و افتخار كسب كرده‌اند اما من هم بازيكن پرسپوليس بودم، هر چند برايم سخت بود اما بايد براي تيمم مهره موثري مي‌بودم.


نكته مهم، حضور تو در پست هافبك تهاجمي بود. پستي كه مدت‌ها از آن دور بودي.

بعد از اينكه ميثم بائو تعويض شد، با توجه به مصدوميت آقاي باقري به خواسته آقاي دايي يك خط جلوتر رفتم و فكر مي‌كنم چون به دروازه حريف نزديكتر بودم بازي‌ام بيشتر ديده شد. من تمام توانم را گذاشتم تا موثر باشم و با توجه به صحبت‌هايي كه از اطرافيان شنيده‌ام فكر كنم خوب بازي كردم.


فكر مي‌كني اين بازي خوب، علي دايي را مجاب كرده كه در بازي‌هاي بعدي در اين پست از تو استفاده كند.

والله خيلي سخت است چون كسي كه در اين پست بازي مي‌كند، آقا كريم است اما من در پست هافبك دفاعي و در حملات هم كمك مي‌كنم خودم را نشان بدهم.


قبل از اين بازي بازيكنان و مربيان پرسپوليس مي‌گفتند مقام دومي ليگ را هدف گرفته‌اند ولي فكر مي‌كنم الان كسب رتبه سومي هم سخت شده باشد.

بله، كار سخت شده اما ما نااميد نيستيم. بازي بعدمان با ابومسلم است كه سقوط كرده و شايد انگيزه لازم را نداشته باشد. فكر كنم كار راحتي در اين بازي خواهيم داشت. ان‌شاءالله 6 امتياز دو بازي بعد را مي‌گيريم و تمام تلاش‌مان اين است كه حداقل سوم بشويم.


راستي گفتي ابومسلم. حتما از شنيدن خبر سقوط اين تيم خيلي ناراحت شده‌اي.

خب بايد به آقايان تبريك بگويم چون به هدفشان رسيدند و براي خودشان نام و نشاني دست و پا كردند اين افراد را كسي نمي‌شناخت و با مصاحبه‌هاي مختلف خودشان را مطرح كردند اما همين افراد به فوتبال خراسان و هواداران ابومسلم خيانت كردند، اميدوارم اين آقايان شب‌ها راحت بخوابند. من از اين اتفاق واقعا ناراحتم اما اميدوارم سال بعد ابومسلم به ليگ برتر برگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)