مرجع خبری پرسپولیس : تمرين از ساعت 17:30 در زمين شركت واحد پيگيري شد و بازيكنان پس از گرم كردن به كار با توپ، هندبال و سپس فوتبال در نيمه زمين پرداختند.

* كمتر از 100 تماشاگر در تمرين امروز پرسپوليس حضور داشتند.

*ليدرهاي پرسپوليس عكاس يكي از روزنامه‌هاي ورزشي را از محل تمرين اخراج و به او اعلام كردند تا اطلاع ثانوي حق عكس‌گرفتن از تمرينات پرسپوليس را ندارد. ليدرها سعي كردند با احترام با اين عكاس برخورد كنند.

 


* كريم باقري با رفع مصدوميت تمرينات ويژه‌اي را زير نظر مولايي و دكتر زرينه برگزار كرد. باقري دقايقي با زرينه به كار با توپ پرداخت و تمرينات سرعتي را انجام داد. وي پس از يك ساعت نظاره‌گر تمرين شد.

* هواداران پرسپوليس در تمرين امروز با شعارهايي به تشويق علي دايي و حبيب كاشاني پرداختند. آنها تك به تك بازيكنان را نيز مورد تشويق قرار دادند. آنها به تياگو لقب جادوگر زدند.

* آرفي و نبي‌الله باقري‌ها غايب بودند.

* ميثاق معمارزاده به دليل بيماري در تمرين امروز شركت نكرد.

* در تمرين امروز پرسپوليس شادابي و نشاط زيادي بين بازيكنان ديده مي‌شد. علي دايي نيز با چهره‌اي خندان در تمرين امروز پرسپوليس بيشتر به داوري پرداخت.

* هوار ملا محمد پس از چند روز كه به دليل بيماري اختصاصي تمرين مي‌كرد امروز در تمرينات گروهي شركت كرد.

* يك نابينا در تمرين امروز حضور پيدا كرد كه با استقبال پرسپوليسي ها مواجه شد.

* در تمرين امروز باز هم موضع‌گيري‌هايي عليه يكي از روزنامه‌هاي ورزشي انجام شد.

* پرسپوليسي‌ها فردا نيز يك جلسه تمرين انجام خواهند داد و سپس ساعت 18 براي ديدار مقابل ابومسلم در چارچوب هفته سي و سوم ليگ برتر راهي مشهد خواهند شد.

 

 

گزارش تصویری این تمرین متعاقبا ارسال میگردد !

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)