مرجع خبری پرسپولیس : مرور می کنیم تمامی اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته را در چند خط:

 

*بنا به درخواست نماينده‌هاي كنفدراسيون فوتبال آسيا، باشگاه پرسپوليس نسخه‌اي از قراردادهاي مالي بازيكنانش را هم براي بررسي در اختيار آنها قرار داد.


*با توجه به فاصله سه روزه تا بازي پرسپوليس- ابومسلم، سرخپوشان اين هفته اصلا تعطيلي ندارند و تا روز پنج‌شنبه بي‌وقفه تمرين خواهند كرد.


*به خاطر فشردگي برنامه‌هاي آماده‌سازي پرسپوليس براي فصل آينده، اردوي يك هفته‌اي تيم در اردبيل به سه روز كاهش پيدا كرد.


*براي توضيح دادن درباره آنچه در جريان بازي با استيل‌آذين در ورزشگاه رخ داده بود، ليدرهاي پرسپوليس ديروز به باشگاه فرا خوانده شدند و گزارش خود را به حبيب كاشاني دادند.

 


به خاطر ضرب‌ديدگي سفيدران، عليرضا محمد ديروز لنگان لنگان تمرين كرد و البته خودش ادعا مي‌كرد كه مشكل‌اش جدي نيست. جالب اينكه بعد از بازي با استيل‌‌آذين، عليرضا محمد خودش را ممنوع‌المصاحبه كرده است.

 

تمرين از ساعت 17:30 در زمين شركت واحد پيگيري شد و بازيكنان پس از گرم كردن به كار با توپ، هندبال و سپس فوتبال در نيمه زمين پرداختند

حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس تهران امروز در تمرینات سرخپوشان در زمین شرکت واحد حاضر شد تا از نزدیک نظاره گر نحوه تمرین بازیکنان باشد.

اظهارنظری منتشر شده از حسین کعبی در برخی رسانه ها در مورد شیث رضایی  منتشر شده است اما امروز حسين كعبي در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس اين مصاحبه را تكذيب كرد

اگر چه كاپيتان سرخپوشان به رقم 9 سانتيمتر پارگي از كشاله ران(طبق ادعاي كادرپزشكي پرسپوليس) در تمرينات هفته گذشته غايب بود و نتوانست پرسپوليس را مقابل استيل آذين ياري دهد اما بازگشت او به تمرينات طي چند روز اخير شائبه بازگشت به تركيب را مقابل ابومسلم ايجاد كرده است.

سایت باشگاه پرسپولیس مدعی شد مسئولان روزنامه خبرورزشی  ادعا دارند با ارتباطات فاميلي كه با بعضي از چهره هاي سرشناس دارند نه تنها هراسي از شكايات مطروحه ندارند بلكه عنوان مي كنند “هر كه با ما در افتاد ور افتاد “

در حالی که  خبرگزاری فارس متن بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه این روزنامه را در میان اخبار خود قرارداده بود دقایق بعد آن را از روی صفحه اصلی سرویس فوتبال داخلی حذف کرد!

با وجود اينكه اعلام شده بود آخرين مرحله از ضبط سرود سرخ پرسپوليس قبل از بازي اين تيم مقابل استيل‌آذين ضبط خواهد شد اما اين كار انجام نشد.

مهاجم عراقي تيم فوتبال سپاهان اصفهان از مذاكره باشگاه پرسپوليس براي به خدمت گرفتن وي براي فصل آينده ليگ برتر خبر داد.

روزنامه استاد چاپ دوحه از تلاش باشگاه پرسپوليس تهران براي جذب عماد محمدرضا بازيكن عراقي تيم سپاهان خبر داد.

معاون سازمان تربيت بدني گفت: به احتمال فراوان اعضاي جديد هيات مديره باشگاه پرسپوليس در پايان ليگ نهم فوتبال معرفي خواهند شد.


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گفت:” سیاست باشگاه پرسپولیس حفظ حرمت همه افراد به ویژه پیشکسوتان پرسپولیس و تمامی بازیکنانی است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم پرسپولیس را دارند. “

بنابر خبرهاى رسيده دور جديد تمرينات پرسپوليس قبل از شروع ليگ دهم از اوايل تيرماه برگزار خواهد شد.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)