نايب رييس هيئت مديره پيكان: حضور پروين در اين تيم صحت ندارد


مرجع خبری پرسپولیس : علي پروين در پيكان، براي چندمين بار در چند سال اخير اين خبر مطرح شده است و هر بار هم از سوي مديران باشگاه پيكان تكذيب شد

به تازگي باز هم خبر حضور پروين در پيكان بازتاب داشته است و مثل هميشه چنين خبري با تكذيب مديران پيكان همراه شد.
محمد پرورش نايب رييس هيئت مديره باشگاه پيكان با رد حضور علي پروين در اين تيم اين خبر را كذب و محض خواند و عنوان كرد:«من با علي پروين رفاقتي 40 ساله دارم اما اين رفاقت به كار من در پيكان ارتباطي ندارد. قرار نيست كه هر بار ما همديگر را ببينيم چنين خبري مطرح شود

سعيدلو جلسه با پروين را لغو كرد

‌ از سازمان تربيت بدني خبر گرفتيم كه قرار است علي سعيدلو بعدازظهر امروز در جلسه‌اي رودررو با علي پروين شركت كرده و تكليف او را در حضور در هيئت مديره پرسپوليس روشن كند سعیدلو كه چند ماهي است به اطرافيان و رسانه‌ها وعده داده كه به زودي تكليف علي پروين و بخصوص هيئت مديره پرسپوليس را مشخص مي‌كند.

 

 

پس از مصاحبه‌اي كه علي پروين خطاب به رئيس جمهور انجام داد قرار شد روز سه‌شنبه(امروز) در ديداري رودررو سعيدلو تكليف او را در هيئت مديره پرسپوليس مشخص كند. اين پيشنهاد زماني صورت گرفت كه باشگاه استيل آذين تلاش زيادي داشت تا بر اساس همان پروژه جذب چهره‌هاي محبوب پرسپوليس علي پروين را به هيئت مديره خود بكشاند.

هر چند كه علي پروين تاكنون مقابل اين پيشنهادها مقاومت كرد، اما همچنان سازمان تربيب بدني و علي سعيدلو جلسه رودررو با علي پروين را به تعويق مي‌اندازد. منابع خبري گزارش مي‌دهند طي هماهنگي قبلي قرار بود علي پروين بعد از تماسي از سوي سازمان و مشخص شدن زمان و محل دقيق جلسه به ديدار سعيدلو برود.

غافل از اينكه علي سعيدلو بدون توجه به اين هماهنگي‌ها راهي شهر مقدس مشهد شده است و در تهران حضور ندارد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)