مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدرى مدافع پرسپوليس معتقد است كه پركارترين بازيكن استيل آذين مقابل آنها حميد نشاط جو دروازه بان حريف بوده و بقيه بازيكنان استيل آذين كار خاصى نكرده اند و حتى به ۳۰ مترى دروازه پرسپوليس هم نرسيدند.


• بازى با استيل آذين چطور بود؟

– فكر كنم بازى يك طرفه بود و آنها غير از ضربه كرنرى كه اول بازى زدند و با ضربه سر از كنار دروازه ما رد شد، در بقيه بازى در نيمه اول به محوطه جريمه  ما هم نرسيدند.در نيمه دوم كه حتى به ۳۰ مترى دروازه ما هم نرسيدند و اصلا موقعيت گل نداشتند.


• شما چرا از موقعيت هايى كه داشتيد استفاده نكرديد؟

– نمى دانم، بچه هاى ما كم دقت بودند و ۷-۸ موقعيت خوب كه ۴ تا از آنها صد در صد بود را از دست داديم. نشاط جو در اين بازى خوب كار كرد و بچه هاى ما هم موقعيت هاى خوبى ايجاد كردند اما حسرت خوردن فايده اى ندارد. اگر از نصف موقعيت هايى كه داشتيم، استفاده مى كرديم، با ۴ گل اختلاف مى برديم.


• استيل آذين با اين همه ستاره چرا اينطورى بازى كرد؟

– ستاره هاى آنها قابل احترام هستند و سالها براى پرسپوليس زحمت كشيده اند اما ما هم كم ستاره نداريم و فرق ستاره هاى ما با استيل آذين كم بودن سن ستاره هاى ما است اما يك سر و گردن بالاتر از آنها بوديم، هم به لحاظ تاكتيكى و هم نفرى بهتر بوديم. من به ستاره هاى استيل آذين بى احترامى نمى كنم اما بچه هاى ما در زمين نشان دادند كه يك سر و گردن بالاتر هستند نه با مصاحبه.


• على كريمى را چطور در طول بازى محو كرديد؟

– على كريمى بازيكن بزرگى است اما تياگو در اين بازى نگذاشت كارى بكند. البته بچه هاى ما منطقه اى او را مهار كردند اما تياگو خيلى خوب كار كرد. غير از نشاط جو كه روز پركارى داشت، بقيه بازيكنان استيل آذين كار خاصى نكردند.


• استيل آذين مستحق كسب اين يك امتياز بود؟

– وقتى به ۳۰ مترى ما هم نرسيدند، چرا بايد يك امتياز بگيرند اما اين يك امتياز براى آنها حكم برد ۶ امتيازى داشت.


• با اين تساوى به كسب سهميه در ليگ اميدوار هستيد؟

– بازى در ليگ براى ما حيثيتى است اما سهميه گرفتن براى ما و هواداران پرسپوليس با قهرمانى شيرين است ما در ليگ براى حيثيت خودمان مى جنگيم چون چهارم بودن شايسته پرسپوليس نيست و تلاش مى كنيم در جدول سوم شويم. دوست داريم با قهرمانى در جام حذفى سهميه آسيا را بگيريم.


• در مور بازى با ابومسلم در مشهد چه صحبتى دارى؟

– ابومسلم سقوط كرده و انگيزه ندارد اما آنها يكى از بهترين بازيهايشان را مقابل ما انجام مى دهند چون دغدغه ندارند و نزديك فصل نقل و انتقالات هم هست و مى خواهند خودشان را نشان بدهند. حقشان نبود كه به ليگ يك بروند. در كل بازى خيلى سختى است و حيف است كه يك تيم از شهر مشهد مقدس در ليگ نباشد اما فوتبال بى رحم است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)