مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: 7 سال كاپيتان تيمي بودم كه شاهرودي در آن بازي مي‌كرد و گويا گذشته خود را فراموش كرده است.


حسين عبدي پيرامون اختلافات به وجود آمده بين او و شاهرودي در روزهاي اخير، اظهار داشت: مشكل من و شاهرودي واقعا خاص شده كه هيچ‌كس دوست ندارد كار به اينجا كشيده شود. من و شاهرودي بايد بدانيم كه نبايد بازيچه دست ديگران شويم. اخلاق و احترام بايد در ورزش باشد،‌ نه اينكه همه چيز به هم بريزد و همه به هم بي‌احترامي كنند.


وي افزود: 7 سال كاپيتان تيمي بودم كه شاهرودي در آن بازي مي‌كرد و 20 سال در پرسپوليس تنها به فكر خدمت بودم. زماني كه كاپيتان پرسپوليس بودم و وارد رختكن مي‌شدم، تمام بازيكنان مي‌ايستادند و تا من نمي‌نشستم، نمي‌نشستند.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از صحبت‌هاي شاهرودي گفت: وي گذشته خود را فراموش كرده، اما مشكلي نيست؛ به اين افراد مي‌گويم وقتي از خود بي‌خود مي‌شوند، به خاطر اين است كه تازه به جايي رسيده‌اند و اين مسائل پيش مي‌آيد و مي‌خواهند خودشان را از طريق مصاحبه و مطبوعات بزرگ كنند.

 


عبدي تصريح كرد: در مربيگري هم مي‌خواهند خودشان را بزرگ‌تر از چيزي كه هستند نشان دهند، اما نمي‌دانند كه اين صحبت‌ها آنها را بزرگ نمي‌كند. به چنين افرادي توصيه مي‌كنم كه فقط گذشته خود را فراموش نكنند. در قرآن هم آمده به جاهلان فقط سلام دهيد، من هم چيز ديگري نمي‌خواهم بگويم و فقط به شاهرودي سلام مي‌كنم و اميدوارم كه موفق باشد.


وي با اشاره به اينكه مصاحبه با روزنامه‌ها بزرگي نمي‌آورد، عنوان كرد: گذشته افراد هيچ‌گاه پاك نمي‌شود و فراموش شدني نيست. اگر اين مصاحبه‌ها تكرار شود از طريق باشگاه پيگيري مي‌كنيم تا به مواردي كه شاهرودي اشاره كرده رسيدگي شود. دوست ندارم كسي با اين مسائل بزرگ شود؛ بزرگي بايد در تحصيلات و شخصيت باشد.


كاپيتان سابق پرسپوليس تأكيد كرد: اين سناريو قديمي است و من به خوبي آن را بلدم. اگر به سابقه من و شاهرودي نگاه كنيد همه چيز را خواهيد فهميد.


عبدي درباره ديدار مقابل ابومسلم گفت: آنها تيم خوبي دارند و با توجه به اينكه سقوط كرده‌اند بدون استرس بازي مي‌كنند. كار ما در مشهد سخت است، اما هر 6 امتياز باقيمانده را مي‌خواهيم. هدف ما كسب قهرماني در جام حذفي است و اشتباهات بازي مقابل ابومسلم مي‌تواند به ديدار ما در جام حذفي لطمه بزند.


وي درباره ديدار مقابل استيل‌آذين گفت: مستحق پيروزي مقابل استيل‌آذين بوديم، اما نتيجه آن بازي را فراموش كرديم و به خاطرات سپرديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)