مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد: تيم را به محمدرضا حيدريان مي‌سپارم، اما هميشه وجودم متعلق به پرسپوليس است.

بابك معصومي، سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس كه پس از 5 سال اين تيم را به رقابت‌هاي ليگ برتر هدايت كرد، درباره ادامه همكاري خود با پرسپوليس  گفت: پس از آن كه تيم فوتسال پرسپوليس با مديريت و حمايت‌ آقاي كاشاني به ليگ برتر صعود كرد، براي بررسي شرايط جسماني‌ام به پزشك معالجم مراجعه كردم كه ايشان به من مجوز همراهي پرسپوليس در رقابت‌ةاي فصل آينده ليگ برتر فوتسال را نداد.

وي افزود: ليگ برتر هيجانات و تنش‌هاي خاص خود را دارد و من با توجه به اين كه الآن الگويي براي تمام بيماران سرطاني كشور هستم، برايم مقدور نيست با توجه به مشكل خاص رقابت‌هاي ليگ برتر، پرسپوليس را در اين رقابت‌ها همراهي كنم.

معصومي ضمن تشكر از حمايت‌هاي همه جانبه مديريت باشگاه پرسپوليس خاطر نشان كرد: حبيب كاشاني با تمام مشكلاتي كه داشت، پاي تمام صحبت‌هايي كه كرده بود ماند. خيلي‌ها آمدند و قول‌هايي به من دادند و رفتند: به همين خاطر جا دارد از فداكاري و شهامتي كه آقاي كاشاني در رابطه با حضور من در تيم فوتسال پرسپوليس به خرج داد تشكر و قدرداني كنم.

سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس درباره طي مسيري كه منتهي به ليگ برتري شدن اين تيم شد، گفت: محمدرضا حيدريان كه اسطوره فوتسال آسيا است با توجه به مشكلاتي كه داشت و سابقه حضورش در استقلال، براي خوشحالي و كمك به من و همچنين ارادتي كه به حاج آقاي كاشاني داشت، آمد و وارد گود شد. همچنين كاظم محمدي، محسن زارع و حضور سرپرست قوي و مقتدري به نام سيف ا… دميرچي كه هر چه خواستيم در كمترين زمان براي‌مان فراهم كرد. بچه‌هاي خوب و با اخلاق و فني و همكاران خوبي مثل سعيد عبدا… نژاد و حمايت‌هاي آقاي كاشاني همه و همه در كنار لطف خداوند، شرايط ليگ برتري شدن تيم فوتسال پرسپوليس را فراهم كردند.

كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال صحبت‌هايش را اين گونه ادامه داد: با توجه به شرايطي كه مديريت باشگاه پرسپوليس فراهم كرده بودند، پول بازيكنان در موعد مقرر و حتي زودتر پرداخت مي‌شد. از لحاظ سالن مناسب براي تمرين هيچ دغدغه خاطري نداشتيم و هميشه بهترين تداركات براي تيم فراهم بود. آقاي كاشاني با وجود مشغله كاري فراوان براي ديدار برگشت فينال ليگ برابر تيم دبيري به تبريز آمدند كه اين موضوع روحيه مضاعفي را به بازيكنان داد. فرداي آن روز بازي پرسپوليس برابر ترhكتورسازي برگزار مي‌شد كه علي دايي، كريم باقري و كل تيم فوتبال پرسپوليس استقبال گرمي از حضور من در اردوي خودشان به عمل آوردند.

معصومي بيان داشت: قرارداد من با پرسپوليس قلبي است و حاضرم وجودم را براي اين تيم و حبيب كاشاني بگذارم، چون تازه يك سال از پيوند مغز و استخوان مي‌گذرد و مدت طول درمانم مشخص نيست، به خاطر استرس بيش از حد رقابت‌هاي ليگ برتر از همراهي پرسپوليس در اين سطح از رقابت‌ها معزورم. شايد كار مربيگري را با يك تيم ليگ يكي ادامه بدهم.

بازيكن سابق نوجوانان و جوانان پرسپوليس در ارتباط با وضعت كادر فني تيم فوتسال پرسپوليس در ليگ برتر اظهار داشت: من محمدرضا حيدريان را به عنوان سرمربي باشگاه پيشنهاد مي‌كنم. ولي با توجه به تجاربي كه در اين زمينه دارد، مي‌تواند در كنار نفراتي كه امسال تيم را همراهي كردند و اضافه شدن چند مهره ارزنده ديگر، تيم خوبي را در ليگ برتر هدايت كند. ضمن اين كه در كنار سرپرستي آقاي دميرچي و مديريت قوي حاج آقاي كاشاني جاي هيچ گونه نگراني نيست كه تيم در مسير موفقيت گام بردارد.

معصومي در پايان با تشكر از حمايت‌هاي مديريت باشگاه پرسپوليس گفت: شك نكنيد كه حاضرم وجودم را براي پرسپوليس بگذارم. به طور حتم براي تماشاي بازي‌هاي اين تيم به سالن مسابقات خواهم آمد. فكر مي‌كنم تا حدي دينم را به پرسپوليس ادا كرده باشم. خدا را شاكرم كه حضورم براي ساير بيماران سرطاني روحيه بخش بود. کاشانی در جلسه‌ای با بندهT عنوان كرد قصد داشتند كاري كنند كه همه بگويند بابك معصومي زنده است. بنابراين من هميشه با پرسپوليس هستم و اگر بتوانم افتخار خواهم كرد كه دوباره در خدمت اين تيم بزرگ باشم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)