مرجع خبری پرپسولیس : در زمان برگزاري سي‌ و‌ دومين بازي پرسپوليس در ليگ برتر، دروازه پرسپوليس يكي از بي‌خطرترين روزهاي خود را سپري كرد. در اين ارتباط عليرضا حقيقي در گفت‌و‌گويي اين چنين به سؤالات مختلف پاسخ داد.

 

چه شد كه با وجود آن همه موقعيت خوب گلزني، حريف فرصت كرد با خوش شانسي به يك امتياز دست پيدا كردند؟

من هم از آن انتهاي زمين و از درون دروازه كه من مي‌ديدم، حسرت مي‌خوردم. به هر حال بازي است و نمي‌توان كاري كرد. يك زمان موقعيت‌ها تبديل به گل مي‌شود و يك زمان اين اتفاق صورت نمي‌گيرد. اميدوارم در بازي برابر ابومسلم طوري عمل كنيم كه توپ‌هاي‌مان تبديل به گل شود و 3 امتياز بازي را به دست بياوريم.


پرسپوليس با اين امتيازي كه از دست داد، از ساير بالانشينان جدول رده بندي فاصله گرفت! انتهاي فصل در چه رتبه‌اي خواهيد بود؟

 

چه بگويم؟ همه ما دوست داشتيم چه اين بازي و چه بازي‌هاي ديگر 3 امتيازها را جمع‌آوري كنيم كه نشد و حالا ديگر كاري از دست‌مان بر‌نمي‌آيد.

 

دو بازي اخير پرسپوليس زير بارش شديد باران برگزار شد و هواداران از هيچ حمايتي دريغ نكردند. آيا توانسته‌ايد پاسخگوي اين حمايت‌ها باشيد؟

ما واقعاً ممنون هواداران هستيم، اما چه كاري مي‌توانيم براي‌شان انجام دهيم؟ تنها مي‌توانيم از اين عزيزان تشكر كنيم. خودم مي‌ديدم تا 90 دقيقه نشسته بودند زير باران شديد و از ما حمايت كردند و تنها مي‌توانم بگويم دست‌شان درد نكند. اميدوارم بازي برابر ابومسلم همه چيز را جبران كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)