مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط :


*نبی باقری ها، محمد پروین و میثاق معمارزاده 3 بازیکنی هستند که تیم را در این سفر همراهی نمی کنند. جالب این که کریم باقری مصدوم و اشپیتیم آرفی که شرایط مشابهی با کریم دارد نیز در این سفر همراه تیمند.


*سفر پرسپولیس به مشهد یک همراه ویژه هم داشت که دکتر شریفی رئیس کمیته انضباطی بود


*بعد از تهديد ميثم بائو به شكايت به فيفا، مسوولان ابومسلم در تماس با اين بازيكن اعلام كردند كه طلب 50 ميليوني‌اش را تا هفته آينده پرداخت خواهند كرد.


*بازسازي ورزشگاه درفشي‌فر كه قرار بود 10 روز پيش استارت بخورد، به خاطر بازي‌هاي تيم‌هاي پايه باشگاه به تاخير افتاد و كار بازسازي و تجهيز اين باشگاه از هفته آينده شروع مي‌شود.

 

 

 



حبيب كاشاني و علي دايي آخر هفته و بعد از بازگشت از مشهد، جلسه‌اي با هم خواهند داشت تا برنامه‌هاي پرسپوليس براي بازي با گسترش فولاد در فينال جام حذفي را هماهنگ كنند.


درباره آنچه در اين چند هفته بين باشگاه و عابدزاده و كريمي گذشت، حبيب كاشاني گفته كه قصد صحبت كردن ندارد و حرف‌هايش در اين باره را بعد از پايان فصل مي‌زند.


با هماهنگي‌هايي كه باشگاه با مديران شبكه سوم انجام داده قرار شده سرود جديد پرسپوليس هفته آخر ليگ و در بازي با سپاهان در ورزشگاه آزادي پخش شود.


پاسخ مثبت را حبيب كاشاني از مدير مجموعه ورزشي آزادي گرفته و قرار است جشن قهرماني پرسپوليس در جام حذفي در سالن دوازده هزار نفري آزادي برگزار شود.


با توجه به برنامه‌هاي تجهيز درفشي‌فر كه مرداد ماه آماده مي‌شود و هماهنگي‌هايي كه باشگاه انجام داده، تمرين‌هاي آماده‌سازي پرسپوليس براي فصل آينده و تا پيش از تكميل ورزشگاه درفشي‌فر، در زمين صنايع دفاع در نوبنياد انجام مي‌شود.


کاروان پرسپولیس ساعت 19:50 دقیقه امروز وارد فرودگاه مشهد شد و مورد استقبال هواداران قرار گرفت . پرسپولیس لحظاتی دیگر با اتوبوس به سمت هتل پارس حرکت خواهد کرد.

از اوایل صبح امروز تمامی باجه های پستی مملو از هوادارنی بود که برای ثبت هویت پرسپولیسی خود صف کشیده بودند .

حسین عبدی در تمرینات دیروز پرسپولیس به خاطر حرفهای شاهرودی بسیار ناراحت بود.

در تمرين امروز آرفي پس از مدت‌ها غيبت حضور داشت. او تنها روي نيمكت كنار زمين نظاره‌گر بود.  نبي باقري‌ها و ميثاق معمارزاده به دليل بيماري تمرين نكردند و در رختكن حضور داشتند.

جلال اكبري مدافع چپ پرسپوليس درباره بازي با استيل‌آذين مي‌گويد: «خب بازي آنطور كه همه فكر مي‌كردند پر گل و جذاب باشد، جالب از آب درنيامد كه در اين زمينه چند عامل اثرگذار بودند.

باشگاه پرسپوليس مذاكره با مهاجم عراقي و مدافع ملي پوش سپاهان براي فصل آينده را تكذيب كرد.

علي دايي قصد دارد براي تقويت نيمكت خود در فصل آينده يك مربي خارجي به تيم اضافه كند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با غلبه بر ابومسلم، با روحيه اي بهتر به فينال جام حذفي مي‌رويم.

سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس مي‌گويد: تيم را به محمدرضا حيدريان مي‌سپارم، اما هميشه وجودم متعلق به پرسپوليس است.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)