مرجع خبری پرسپولیس: تيم فوتبال پرسپوليس براي برگزاري سي و سومين ديدار اين فصل خود عصر ديروز عازم مشهد شد.

سرخپوشان پس از انجام يك تمرين سبك 45 دقيقه اي ساعت 17:15 در فرودگاه مهرآباد تهران حاضر و پرواز 589 هواپيمايي آسمان عازم مشهد شدند.

مجتبي شريفي(رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال)،همسفر كاروان تيم فوتبال پرسپوليس در سفر به مشهد بود. كاروان تيم فوتبال پرسپوليس پس از ورود به سالن فرودگاه مشهد با استقبال پر شور  و بي نظير هواداراني مواجه شدند كه از ساعتها قبل چشم انتظار ورود تيم محبوب خود بودند.

حبيب كاشاني،محسن خليلي،اشپيتيم آرفي و سپهر حيدري،پرسپوليسي هايي بودند كه با حضور در كنار هواداران به پرسش هاي متعدد آنها پاسخ دادند.

 

30 دقيقه مدت زماني بود كه شرايط خروج كاروان تيم فوتبال پرسپوليس از فرودگاه مشهد فراهم شد.

كادر مديريت باشگاه، محمود خوردبين(سرپرست)، اعضاي كادر فني و بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس با يك دستگاه اتوبوس فرودگاه مشهد را به سمت هتل محل اقامت خود ترك كردند.

پرسپوليسي ها بلافاصله پس از ورود به هتل محل اقامت خود جهت صرف شام در رستوران هتل پارس حاضر شدند.

پس از صرف شام و برگزاري جلسه فني،كادر فني و بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس جهت استراحت به اتاق هاي خود مراجعه كردند.

حبيب كاشاني و محمود خوردبين،سرپرستان باشگاه و تيم بزرگسالان پرسپوليس پس از صرف شام جهت ملاقات و گفت و گو با هواداران مشتاقي كه پس از اطلاع از محل اقامت پرسپوليس،خود را به هتل پارس رسانده بودند،در مقابل درب ورودي هتل حاضر شده و حين گرفتن عكس و دادن امضاء،به سؤالات مختلف آنان كه درباره ديدار نهايي جام حذفي و ورودي و خروجي بازيكنان پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات بود پاسخ دادند.

آخرين تمرين پرسپوليس پيش از سفر به مشهد بدون هيچ بازيكن غايبي برگزار شد و تمامي نفرات در محل تمرين حاضر شدند. ميثاق معمارزاده،نبي الله باقري ها و اشپيتيم آرفي،نفراتي بودند كه به دليل سرماخوردگي و مصدوميت،به دور از تمرينات گروهي،در اتاق پزشكان به مداواي خود،تحت نظارت دكتر فريد زرينه پرداختند.

حضور بازيكنان خارج از ليست 18 نفره پرسپوليس در سفر به مشهد بلامانع بود،اما محمد پروين، سيد محمد منصوري،نبي الله باقري ها، ميثاق معمارزاده، مهران فرضيات و وسلي برزيليا با هماهنگي و به دليل انجام كارهاي شخصي از همراهي پرسپوليس دور ماندند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)