تعویض برد با باخت ، معنی غیبت تک ستاره پرسپولیس / تلاش زرینه برای آماده کردن کاپیتان


مرجع خبری پرسپولیس : واقعا پرسپوليس فقط در ديدار برگشت مقابل ابومسلم بد بازي كرد؟ جواب يك «نه» بزرگ است. كافي است به آرشيوتان رجوع كنيد و ديدار هفته چهاردهم سرخ‌ها مقابل ابومسلم در تاريخ 14 آبان ماه سال گذشته را مرور كنيد.

 

در آن بازي كه پرسپوليس با زلاتكو كرانچار كروات و ابومسلم به وسيله فرهاد كاظمي هدايت مي‌شدند، سرخ‌ها آنقدر سرد و كسل‌كننده بازي كردند كه اگر تيم در پايان مسابقه فوق نتيجه هم نمي‌گرفت، راه انتقاد براي رسانه‌ها و سبك بازي تيمي كه مي‌خواست مدعي قهرماني باشد، قبل از بازي با سپاهان امان كرانچار را ببرد اما چه اتفاقي افتاد كه اينگونه نشد؟

 

بله، كريم باقري كاپيتان 36 ساله قرمزها در آن بازي هم فرشته نجات تيمش بود و با دو پرواز و دو گل، سند پيروزي پرسپوليس را امضا كرد. بعد از بازي عصر پنج‌شنبه گذشته هواداران پرسپوليس حسرت حضور باقري در ورزشگاه ثامن را مي‌خوردند؛ فرشته‌اي كه غيبتش در مشهد به شدت به چشم آمد.

 

 

 

كريم باقري مصدوميت سختي را پشت سر گذاشت و بهتر بود در ديدار مقابل صباي قم هم به ميدان نمي‌رفت. كاپيتان پرسپوليس بعد از بازي با استيل‌آذين سه جلسه تمرين كرد؛ 20 دقيقه با تيم و بقيه دقايق با مولايي بدنساز پرسپوليس و زرينه پزشك تيم تا براي بازي فينال جام حذفي، آماده و سرحال باشد.

 

باقري ديروز اما روزنه‌هاي اميد را براي تيمي كه در كمال نااميدي و انفعال قرار دارد، باز كرد. آقا كريم ديروز بدون مشكل و احساس درد حدود دو ساعت تمرين كرد. هر چند كه باقري ديروز از دست همبازيانش ناراحت بود و بيشتر تك و تنها روي چمن ديده مي‌شد اما از گام‌هاي بلند او مي‌شد فهميد براي پيش بردن كشتي شكسته پرسپوليس تا جام قهرماني چه انگيزه‌اي دارد.

فريد زرينه پزشك پرسپوليس با ابراز اميدواري نسبت به وضعيت فعلي مصدوميت باقري مي‌گويد: «انتظار ما اين است كه باقري تا بازي رفت فينال جام حذفي آماده مسابقه شود.»

 

زرينه در تشريح وضعيت مصدوميت باقري مي‌گويد: «آخرين مصدوميت آقاي باقري مربوط به پارگي كشاله ران مي‌شود. گرفتگي در كار نبوده، پارگي بوده و MRI آن هم موجود است.»

 

انگار كريم مشكل آمادگي جسماني هم ندارد و با برطرف شدن كامل مصدوميت احتمالا مي‌تواند بازي كند: «هفته گذشته درد مصدوميت باقري از بين رفت. ما هم براي ايشان يك برنامه بدنسازي گذاشتيم تا بدن ايشان در شروع تمرين‌ها براي بازي با گسترش فولاد پس نيفتد.»

 

زرينه درباره پيش‌بيني‌اش از اينكه باقري به بازي روز چهارشنبه مي‌رسد يا نه مي‌گويد: «بالاخره بايد يكي دو روز بگذرد و بعد از تمرين‌هاي پرفشار مشخص خواهد شد كه ايشان مي‌توانند بازي كنند يا نه.» در عين حال اما به نظر مي‌رسد اگر مشكل خاصي نباشد، كريم باقري طي اين فصل براي سومين بار به تبريز مي‌رود و بازي مي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)