مرجع خبری پرسپولیس : اشپيتيم آرفي مهاجم مصدوم پرسپوليس همراه تيم خود به مشهد رفته بود تا بازی پرسپولیس را از نزدیک دیده و با همبازیان سابق خود ملاقات کند.

 

این مهاجم پرسپولیس درباره مصدوميتش مي‌گويد: نسبت به يكي دو هفته قبل آسيب‌ديدگي‌ام بهتر شده. البته اگر بخواهم بدوم يا شوت بزنم درد دارم اما مي‌توانم راه بروم و فعاليت‌هاي معمولي را انجام بدهم.

 

آرفي مي‌گويد: احتمالا در يكي از روزهاي هفته جاري در تمرين تيم حاضر خواهم شد تا دكتر زرينه از پايم تست بگيرد و وضعيت مصدوميتم مشخص شود.

آرفي كه در مشهد هواداران و دوستداران زيادي دارد، درباره سفر به اين شهر مي‌گويد:

 

 

 

رفتم مشهد تا هم بازي را از نزديك ببينم و هم با دوستان سال گذشته‌ام ملاقات كنم. سفر خوبي بود اما چه فايده كه تيم باخت و زياد خوش نگذشت.

 

وي درباره شكست پرسپوليس مقابل ابومسلم مي‌گويد:  بومسلم اصلا در اين بازي استرس نداشت و باخت يا برد برايش فرقي نمي‌كرد. در اين طرف هم تيم ما زياد خوب نبود و باختيم.

از قرار معلوم اشپيتيم در اين فصل ديگر روي ميدان مسابقه را نخواهد ديد. آرفي مي‌گويد: بعيد مي‌دانم تا بازي برگشت فينال جام حذفي آماده شوم و فصل را با مصدوميت پشت سر مي‌گذارم چون مصدوميت من سنگين است و كشاله‌ام پاره شده بود. با اين حال ان‌شاءالله از چند روز ديگر در تمرين‌ها حاضر مي‌شوم تا به زودي كارم را شروع كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)