مرجع خبری پرسپولیس : تمام رویدادهای امروز باشگاه پرسپولیس را در چند خط مرور می کنیم ، با ما همراه باشید :

 

* اشپيتيم آرفي مصدوم كه بعد از بازي با ابومسلم، در مشهد مانده بود، امروز به تهران بر مي‌گردد تا برنامه‌هاي درماني و تمرين‌ ويژه‌اش را زيرنظر كادر پزشكي پرسپوليس ادامه بدهد.

* استراحت آخر فصل پرسپوليسي‌ها از يك ماه به 25 روز كاهش پيدا كرد. بعد از بازي فينال در روز سوم خرداد، سرخ‌ها تا 28 همين ماه استراحت مي‌كنند و بعد از آن دور جديد تمرين‌ها شروع خواهد شد.

* شايعه استعفاي علي دايي كه بعد از شكست برابر ابومسلم پيچيده بود ديروز از سوي اين مربي و همچنين باشگاه پرسپوليس تكذيب شد.

 

 

 

* بعد از رسيدن كمك سيصد ميليون توماني سازمان تربيت بدني، باشگاه 5 تا 10 درصد از باقيمانده مبلغ قرارداد بازيكنان را ديروز به آنها پرداخت كرد تا پيش از ديدار با گسترش فولاد، سرخ‌ها دغدغه مالي نداشته باشند.


* حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در نامه ای به ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان قهرمانی این تیم را در لیگ برتر تبریک گفت.


* رئيس سازمان تربيت‌بدني گفت: مي‌خواهيم در آرامش كامل هيات مديره پرسپوليس را معرفي كنيم نه در جار و جنجال. وی زمان تقریبی اعلام اعضا را پس از مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی عنوان کرد.


* یک منبع آگاه خبر داد بعد از قطعی شدن حضور کاشانی در اعضای هیأت مدیره پرسپولیس و پذیرفتن علی پروین برای عضویت در هیأت مدیره این تیم دیگر اعضای هیأت مدیره مشخص شدند که نام آنها مجید فرخزادی، محمدحسن انصاری‌فرد و فریدون معینی می باشد.


* فیلم بازیهای اخیر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به ویژه دیدار با ذوب‌آهن در اختیار کادر فنی پرسپولیس قرار گرفت.


* محمود خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس از حواشی به وجود آمده در مشهد که منجر به شکست تیم پرسپولیس شد گزارش مفصلی را تهیه کرده و به سرپرست باشگاه ارائه کرد.


* گفته می شود احتمال اینکه میثاق معمارزاده در بازی با گسترش فولاد به ترکیب پرسپولیس بازگردد زیاد است.


* قرمزها اردوي تابستاني شان را در اروپا برگزار خواهند كرد و احتمالا به یکی از کشورهای آلمان یا سوییس سفر خواهند کرد.


* تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر حضور مهرداد اولادی بازیکن سابق این تیم و تذکرهای جدی دایی به بازیکنان برای پرهیز از تکروی و بازی نمایشی برگزار شد.


* رئيس كميته داوران گفت: پنالتي ابومسلم مقابل پرسپوليس مشكوك بود و مي‌توانست گرفته نشود.


* اشپیتیم آرفی مهاجم مصدوم پرسپولیس گفت تا پایان فصل نمی تواند برای تیمش به میدان برود.


* دکتر زرینه پزشک پرسپولیس از بهبود مصدومیت کشاله پای کریم باقری خبر داده و ابراز امیدواری کرد وی بتواند در دیدار رفت فینال جام حذفی مقابل گسترش فولاد تبریز به میدان برود.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)