مرجع خبری پرسپولیس: مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: حضور قلعه نوعی در تیم در تصميم گیری من به جدايي از سپاهان تاثیری ندارد.

هادي عقيلي افزود: من از آن دسته بازيكناني نيستم كه بخواهم به خاطر حضور يك مربي در تيمي بمانم يا بروم بلكه من درتصميم هاي خود موضوع هاي مهمتري را لحاظ مي كنم.

وي تصريح كرد: بعد از بازي آخر در مورد رفتنم به پرسپوليس تصميم خواهم گرفت اما اينكه مطبوعات عنوان مي كنند كه من با پرسپوليس به توافق رسيدم فقط در حد شايعه است.

عقيلي گفت: دراين فصل در سپاهان برخي مشكلات براي من ايجاد شد و حاشيه هايي را در مورد من به وجود آورد.

وي افزود: به هر حال اگر قرار باشد درسپاهان بمانم بايد اين مشكلات حل شود تا بتوانم بدون حاشيه و با آرامش بيشتري در خدمت تيم باشم.

 

هاشميان: مذاکره ام با پرسپوليس صحت ندارد


مهاجم ايراني تيم بوخوم آلمان که در آخرين بازي مقابل هانوفر، 90 دقيقه در ترکيب تيمش بود، گفت: خوشحالم که اين فصل هم تمام شد، اما من هيج مذاکره اي با پرسپوليس نداشتم.

وحيد هاشميان در گفتگويي  افزود: وضع تيم بوخوم آنقدر خراب بود که بازيکنان با استرس بازي مي کردند و برخي از آنها از روي لجبازي به هم پاس نمي دادند.

وي گفت: اين تيم آنقدر مشکل داشت که واقعا حقش بود به ليگ پايين تر سقوط کند. هاشميان تصريح کرد: هنوز با هيچ تيمي از جمله پرسپوليس مذاکره نکرده ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)