مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس امروز در نامه‌اي به رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال نكاتي را در خصوص داوري بازي فينال جام حذفي عنوان كرد.

متن نامه حبيب كاشاني به مسعود عنايت به شرح زير است:

برادر ارجمند جناب آقاي عنايت رياست محترم كميته داوران

احتراما به استحضار مي رساند متاسفانه متعاقب انتشار اظهار نظرهاي كارشناسي در رسانه هاي ديداري و شنيداري كشور مبتني بر اشتباه داور مسابقه تيم پرسپولیس برابر ابومسلم خراسان (از سري مسابقات دور برگشت ليگ برتر) در چندين صحنه از مسابقه مذبور، شائبه هاي ناصحيحي در اذهان عمومي متوجه عملكرد داوران زحمتكش و ارزشمند فوتبال ايران گرديد كه بسي جاي تاثر داشته و در عين حال، توجه افزون در لحاظ سوابق پيشين داوران گزينشي (در مواجه با تيم حاضر در مسابقه) را جهت پيشگيري از بروز چنين بدگماني هاي ناروايي طلب مي نمايد.

 

لذا مستدعي است كه با توجه به حساسيت افزون مسابقه پيش رو في مابين تيم هاي پيروزي و گسترش فولاد تبريز در چهارچوب دور رفت فينال جام حذفي و با عنايت به مراتب فوق الذكر، جنابعالي، به عنوان متولي امر داوري كشور عزيرمان، همانند هميشه دقت كافي و در عين حال افزوني را در گزينش داور اين مسابقه (بر اساس سوابق امر) مبذول داشته تا بدين وسيله ساحت پاك داوري ايران از گزند كج‌انديشي ها و شائبه هاي خلاف واقع اذهان عمومي در امان مانده و از ايجاد حاشيه پيرامون عملكرد هر كدام از تيم هاي شركت كننده در اين مسابقه نيز اجتناب گردد.

ضمنا بر خويش لازم مي دانم كه به حضورتان اعلام دارم كه اينجانب بر اساس اعتقاد قبلي مبني بر دور بودن ساحت داوري فوتبال ايران از چنين گمانه‌زني‌هايي، تا كنون در هيچ يك از رسانه هاي ديداري و نوشتاري و حتي مكاتبات خويش، اظهار نظر در خصوص امر داوري ننموده و همواره از تمامي كادر فني و بازيكنان تيم پرسپولیس  نيز اين انتظار داشته ام كه از انتقاد به داوري اجتناب نمايند.

به اميد آنكه جايگاه ارزشمند داوري كشور عزيزمان همواره مورد احترام قرار گرفته و به زودي شاهد آن باشيم كه زمينه بروز چنين شائبه هايي ريشه كن شود. پيشاپيش از همكاري صميمانه حضرتعالي كمال تشكر و امتنان را دارم.
انتهاي پيام/

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)