مرجع خبری پرسپولیس : سرمایه‌گذاری میلیاردی سپاهان بالاخره در این فصل جواب داد و زردپوشان اصفهانی در دو هفته مانده به پایان لیگ و برای دومین‌بار قهرمان لیگ برتر شدند.

 

بعدازظهر پنج‌شنبه و در پایان بازی این تیم مقابل پیکان جشن قهرمانی زردها در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که طبق معمول با آشفتگی و حواشی زیادی همراه بود.

از قهر هادی عقیلی بگیرید تا چندین ماجرای دیگر. بازیکنان سپاهان به محض پایان بازی به شادی بی‌حدوحصری پرداختند و با یک بنر بزرگ که از سوی باشگاه تهیه شده بود دور افتخار زدند بنری که روی آن لوگو زردپوشان و عباراتی نظیر ‌السلام‌علیک یا فاطمه‌زهرا و السلام‌علیک یا علی بن‌موسی‌الرضا به چشم می‌خورد. تا اینجای کار هیچ مشکلی در میان نبود.


 

جشن فولادشهر برگزار شد ولی چاپ تصاویر آن از سوی خبرگزاری‌ها پرده از واقعیتی برداشت که تلخی آن تا مدت‌ها از کام ژنرال و باشگاه ظاهراً معتقد نخواهد رفت.

بله آنهایی قهرمانی‌شان را از مدد حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا می‌دانستند بر روی نام مبارک آن حضرت و مادر بزرگوارش ایستادند و عکس یادگاری گرفتند تا در تاریخ ثبت شود.

در عکس‌هایی که از جشن قهرمانی زردها منتشر شده این بی‌اعتنایی سهوی یا عمدی کاملاً پیداست. بازیکنانی که بی‌اعتنا و سرمست ایستاده و دراز کشیده روی نام متبرک ائمه قرار دارند و البته مسئولین باشگاه، جناب ساکت و بقیه دوستان لبخند برلب و با ذوق‌زدگی فقط به دوربین خیره شده‌اند تا خدایی نکرده عکسشان بد نیفتد.

این بی‌اعتنایی آشکار به اسامی ائمه اطهار آن‌هم از طرف شاگردان کسی که تمام جملاتش را با درود بر امامان معصوم آغاز می‌کند و داعیه دینداری‌اش شهره فوتبال دوستان است، نه تنها پسندیده نیست بلکه بسیار زشت و قبیح است.

البته می‌شود تصور کرد که قلعه‌نویی و مسئولان این تیم حرکت ناپسند بازیکنانش را به حواس‌پرتی و شور‌ و شوق قهرمانی‌شان ربط دهند، اما باز هم نمی‌توان این حرکت زردپوشان اصفهانی را با این دلایل توجیه کرد. چرا که قاعدتاً می‌بایست در بازی هفته پیش مقابل ابومسلم و مسجل شدن قهرمانی‌شان و شور و اشتیاق بازیکنانشان تخلیه شده باشد پس آوردن چنین دلایلی بی‌معنا خواهد بود.

زردپوشان اصفهانی باید بدانند که هرگونه بی‌حرمتی به امامان و معصومین از سوی مردم قابل بخشش نیست و با هیچ دلیلی هم نمی‌توان آن را توجیه کرد پس بهتر است مسئولان باشگاه به اصلاح حرفه‌ای سپاهان از همین حالا به فکر عذرخواهی از افکار عمومی باشند و مطمئن باشند که حتی مردم معتقد اصفهان نیز حاضر نیستند اعتقاداتشان را به برگزاری یک جشن قهرمانی بفروشند.

 

http://www.perspolisnews.com/images/tumb/88/other3/f.jpg

 

نقش و تصویر  یا فاطمه زهرا بر روی بنر

 

http://www.perspolisnews.com/images/tumb/88/other3/f1.jpg


لگد زدن بر روی نام ائمه اطهار

 

http://www.perspolisnews.com/images/tumb/88/other3/f2.jpg


اوج بی احترامی به ائمه در حضور روحانی …

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)