مرجع خبری پرسپولیس: سرخپوشان تهرانی از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز بیست بار جام‌های مختلف را بالای سر برده اند.

پرسپولیسی ها پس از سال 57 ، 6 بار عنوان قهرمانی در لیگ سراسری کشور طی سال‌های 74، 75، 77، 78، 80 و 86 سه بار  قهرمانی در جام‌های حذفی در سال‌های 66، 70 و 77 قهرمانی در مسابقات جام در جام آسیا در سال 1990 میلادی، قهرمانی در باشگاه‌های تهران در سال‌های 58، 61، 65، 66، 67، 68 و 69 قهرمانی در جام حذفی تهران در سال‌های 61 و 66 و بالاخره قهرمانی در جام بین‌المللی وحدت در سال 60 را کسب کرده اند و 21 عنوان قهرمانی پرسپولیس طی سی‌و سه‌ سال گذشته کارنامه پرافتخار ترین تیم فوتبال کشور بوده است.

پرسپولیس با کسب احتمالی قهرمانی در جام حذفی امسال به قهرمانی شماره بیست و یک بعد از انقلاب می‌رسد. اگر قهرمانی در لیگ و جام حذفی ایران عناوین قابل قبول و متر و معیار افتخار در ایران باشد، پرسپولیس در آستانه پیش افتادن از حریف دیرینه است.


پرسپوليس از استقلال پيش مي‌افتد

 

 

 

پرسپولیس که 9 قهرمانی در لیگ و سه قهرمانی در جام حذفی دارد در صورت شکست فولادگستر تبریز از حریف دیرینه‌اش استقلال که 7 قهرمانی در لیگ و 5 قهرمانی در جام حذفی دارد، یک قهرمانی پیش می‌افتد و تعداد قهرمانی‌اش به عدد 13 خواهد رسید.

 

البته در دوران پیش از انقلاب هم که تیم پرسپولیس موفق شد رقیب دیرینه اش را با 6 گل بدرقه کند ، موفقت های این تیم به مراتب بیشتر از تیم استقلال و یا تاج سابق بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)