تمرین پرسپولیس با حضور علی دایی برگزار شد/ سرمربی سرخ‌ها مشکلی ندارد


مرجع خبری پرسپولیس : تمرین صبح پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که علی دایی کار سرخپوشان را زیر نظر داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس که عصر چهارشنبه با برتری برابر گسترش فولاد تبریز دیدار رفت فینال بیست و سومین دوره رقابتهای جام حذفی را به سود خود به پایان رساند، صبح امروز پنجشنبه در زمین شرکت واحد به تمرین ریکاوری پرداخت.

در این تمرین علی دایی که بعد از دیدار با گسترش تبریز مورد حمله فرد ناشناسی قرار گرفته بود بودن هیچ مشکلی کار شاگردانش را زیر نظر گرفت

 

 

بازیکنان اصلی پرسپولیس در این تمرین ریکاوری انجام دادند و زودتر از دیگران محل تمرین را ترک کردند. سایر بازیکنان نیز زیر نظر علی دایی به تمرین پرداختند.

* در تمرين امروز علي‌رغم حرف و حديث‌هاي گذشته علي دايي بدون مشكل حضور داشت. او پس از مطالعه برخي از روزنامه‌ها در خصوص بخشي از شايعات كه اعلام شده بود ويروس ايدز در اثر برخورد يك جسم تيز به دايي منتقل شده است، به شدت اعتراض خود را اعلام كرد.

* علي دايي پس از صحبتي كه به مدت 10 دقيقه با بازيكنان داشت از آنها خواست در آرامش خود را براي بازي برگشت مقابل فولادگستر تبريز آماده كنند.

*با دستور كادر فني تمرين روز جمعه پرسپوليسي‌ها تعطيل شد و قرمزپوشان از صبح شنبه تمرينات خود را پي خواهند گرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای دیدار روز 27 اردیبهشت برابر سپاهان در آخرین هفته از نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر اماده می کند. این تیم روز سوم خرداد نیز دیدار برگشت فینال جام حذفی را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)