سپاهان نظارت ويژه کميته انضباطي را در ديدار با پرسپوليس خواستار شد


مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه اي به رييس کميته انضباطي فوتبال از وي درخواست کرد با حضور در ورزشگاه آزادي شخصا بر روند واتفاقات ديدار فولاد مبارکه سپاهان و پرسپوليس نظارت کند.


در اين نامه با بيان اينکه احتمال راه اندازي فضايي مسموم در ورزشگاه با قطعي شدن قهرماني نماينده فوتبال اصفهان در ليگ نهم دور از انتظار نيست، از شريفي خواسته شده اين ديدار به طور ويژه مورد رصد و نظارت قرار گيرد.


همچنين باشگاه سپاهان در اطلاعيه اي از همه نهادهاي ذيصلاح امنيتي در ورزشگاه آزادي خواست تا به نحو احسن امنيت هواداران اين باشگاه که براي قهرماني تيم محبوبشان به اين ورزشگاه مي روند ، برقرار شود تا آخرين ديدار ليگ نهم بدون هيچ اتفاق تلخي به طور مطلوب برگزار شود.


مدير عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان  همچنین در نامه اي به رييس سازمان صدا و سيما خواست تا شبکه سه و همه شبکه هاي تلويزيوني برخورد يکسان و عادلانه اي با پخش و پردازش مراسم جشن قهرماني قهرمان ليگ برتر ايران و جام حذفي داشته باشند.

در نامه “محمدرضا ساکت” به “عزت الله ضرغامي” آمده است :از آنجا که روز سه شنبه پس از ديدار تيم هاي فولاد مبارکه سپاهان و پرسپوليس تهران مراسم اعطاي کاپ قهرماني همراه با مراسمي ويژه صورت مي گيرد، انتظار مي رود رسانه ملي در اين مراسم و همچنين مراسم اعطاي کاپ به قهرمان جام حذفي ( سوم خرداد ) با به نمايش گذاشتن نگاه ملي خود هر دو برنامه رابه طور يکسان مورد پردازش و توجه قرار دهد.

 


ساکت افزود: با عنايت به اين مهم که ارزش کمي قهرماني ليگ برتر برجسته تر از قهرماني جام حذفي است اميدواريم صدا و سيما به دور از هرگونه نگاه تبعيض آميز در پوشش برنامه هاي اهداي جام قهرماني به قهرمان ليگ برتر و جام حذفي شائبه هاي جانبداري هاي رنگي را به رسانه ارزشمند ملي متصور ننمايد و اجازه ندهد تا ميزان پخش و توجه به برنامه هاي قهرمان جام حذفي نسبت به قهرمان ليگ برتر بيشتر و پررنگ تر شود.
تيم فوتبال باشگاه سپاهان دو هفته مانده به پايان ليگ برتر باشگاههاي کشور قهرماني را از آن خود کرد.

 

تخریب اتومبیل خبرنگاران توسط هواداران سپاهان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)