دسته گل برای ساکت / درگیری لیدر ها با خبرنگاران اصفهانی


مرجع خبری پرسپولیس: آخرین مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ مقابل قهرمان لیگ با برتری محسوس این تیم همراه بود.

 

در پایان این مسابقه سرپرست باشگاه پرسپولیس با اهدای گل قهرمانی سپاهان را به محمدرضا ساکت تبریک گفت . حبیب کاشانی حلقه گلی را بر گردن مدیر عامل سپاهان انداخت.

 

جشن قهرمانی باشگاه سپاهان در لیگ نهم که بعد از تساوی برابر پرسپولیس در آخرین هفته این لیگ برگزار شد. با حضور حبیب کاشانی در جمع زردپوشان سپاهان همراه بود.

 

کاشانی در میان جشن سپاهانی ها حاضر شد و حلقه گلی را بر گردن محمدرضا  ساکت انداخت و به این ترتیب قهرمانی سپاهان را تبریک گفت. سپس کاشانی و ساکت به سمت سکوی هوادارن پرسپولیس رفتند و ساکت حلقه گل را به هواداران پرسپولیس اهدا کرد.

 

 

 

* پس از مردود اعلام شدن گل دوم پرسپولیس عکس العمل مسئولان اصفهانی فدراسیون فوتبال در جایگاه ویژه ورزشگاه جالب توجه بود.

 

* بيش از 200 هوادار استقلالي براي تماشاي بازي پرسپوليس و سپاهان به ورزشگاه آزادي آمدند تا امير قلعه‌نويي سرمربي سابق خود را مورد حمايت قرار دهند. هواداران استقلال با در دست داشتن پرچم‌هاي آبي بارها قلعه‌نويي را تشويق كردند و خواهان بازگشت اين مربي به استقلال شدند.آنها در ادامه عليه واعظ آشتياني شعار داده و خواستند وي از مديريت استقلال كنار برود.

*قبل از شروع مسابقه حسين بادامكي، مهدي شيري، محمد منصوري و جلال اكبري با دسته گل به استقبال قلعه‌نويي رقتند و در مقابل بيشتر بازيكنان سپاهان به غير از محرم نويدكيا، عمادرضا، شاهين خيري و ابراهيم توره براي علي دايي دسته گل برده و با وي احوال پرسي كردند.

*دايي به همراه محمود خوردبين براي استقبال از قلعه نويي با دسته گل به سمت نيمكت سپاهان رفت و با سرمربي اين تيم روبوسي كرد.


* عزيز محمدي، رئيس سازمان ليگ قبل از شروع از جواد تقي‌پور كمك داور بين المللي به دليل بازنشتگي‌اش تقدير كرد و قلعه‌نويي هنگام تقدير با اين داور روبوسي كرد.

*محمدرضا ساكت، مديرعامل و امير حاج رضايي، مشاور باشگاه سپاهان در كنار سفير سنگال در جايگاه ويژه ورزشگاه آزادي بازي را تماشا كردند، اما حبيب كاشاني، سرپرست پرسپوليس از حضور در اين جايگاه صرف نظر كرد و در جايگاه تماشاگران نشست.

*ليدرهاي پرسپوليس در نيمه اول به دليل شايعاتي كه مبني بر احتمال درگيري در اين مسابقه منتشر شده بود حاضر نشدند بين هواداران تقسيم شده و تماشاگران را هدايت كنند. در نيمه دوم پس از صحبت هاي كاشاني با ليدرها آنها حاضر شدند به ميان هواداران بيايند.

*هوار محمد و اشپتيم آرفي به عنوان بازيكناني كه در فهرست 18 نفره پرسپوليس حضور نداشتند و از روي سكوها بازي را تماشا کردند.

 

*سيد مهدي رحمتي که اين روزها شايعه حضور وي در پرسپوليس به گوش مي‌رسد به عنوان اولين بازيكن سپاهان براي گرم كردن وارد چمن ورزشگاه آزادي شد و اين موضوع واكنش هواداران سپاهان را در پي داشت. تماشاگران سپاهان از دروازه‌بان تيم‌شان خواستند با تمديد قرارداد بار ديگر براي زردپوشان اصفهاني بازي كند.

*سيد جلال حسيني، مدافع سپاهان از ديگر بازيكناني است كه شايعه حضورش در پرسپوليس در فصل آينده منتشر مي‌شود. وي در بدو ورود به ميدان براي گرم كردن رفتار گرمي با بازيكنان پرسپوليس داشت و به همين دليل از سوي تماشاگران تهراني مورد تشويق قرار گرفت.

*بازيكنان پرسپوليس هنگامي كه براي گرم كردن وارد زمين چمن شدند با ديدن سكوهاي خالي ورزشگاه شوكه شدند چون انتظار نداشتند براي ديدار با سپاهان تماشاگران کمی به آزادي بيايند.

*قبل از شروع مسابقه از اسكوربرد ورزشگاه آزادي صحنه‌هايي از گل‌هاي تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس در نهمين دوره ليگ برتر پخش شد.

*كريم باقري، كاپيتان پرسپوليس در فهرست 18 نفره و محسن خليلي، مهاجم سرخ پوشان در تركيب 11 نفره حضور ندارند، ‌اما هر دو از سوي تماشاگران تشويق شدند.

*حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس قبل از شروع مسابقه به ورزشگاه آزادي آمد و با حضور ميان هواداران پرسپوليس به سوال‌هاي آنها پاسخ داد و برنامه‌هاي فصل آينده نيز بيان كرد.

*تعداد زياد اعضا كادر فني و همراهان اين تيم خبرنگاران تهراني را شگفت زده كرد چرا كه هنگام گرم كردن بازيكنان سپاهان 16 نفر همراه در كنار زمين چمن نحوه گرم كردن زردپوشان را زير نظر گرفته بودند.

*بيش از 10 خبرنگار و عكاس از اصفهان به تهران آمدند تا از نزديك جشن قهرماني سپاهان را پوشش خبري و تصويري دهند.

 

در پایان مراسم جشن قهرمانی تیم‌ فوتبال سپاهان اصفهان، لیدرهای منتسب به باشگاه پرسپولیس با خبرنگاران اصفهانی درگیر شدند.

پس از پایان جشن قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که امشب در ورزشگاه آزادی برگزار شد، در هنگام خروج تماشاگران از ورزشگاه تعدادی از لیدرهای منتسب به باشگاه پرسپولیس با خبرنگاران اصفهانی درگیر شدند.

البته بلافاصله با دخالت مسئولان و سایر افراد این درگیری خاتمه یافت و مشکل خاصی برای هیچکس پیش نیامد.

گفتنی است پیش از انجام مسابقه این دو تیم ، سایت رسمی باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای تصمیم لیدرهای باشگاه پرسپولیس برای تخلیه ورزشگاه آزادی هنگام برگزاری جشن قهرمانی این تیم را به تمسخر گرفته بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)